Recenzja: The Walking Dead: Season 2 (PS3)

Problem pierwszego sezonu The Walking Dead to zdecydowanie zbyt spłycona rozgrywka,...

Recenzja: Anomaly 2 (PS4)

Czy gry posiadające rodowód na smartfonach mają w ogóle rację bytu na konsolach?...

Recenzja: Murasaki Baby (PS Vita)

Nie ma się co oszukiwać – zapowiedź Murasaki Baby kupiła wielu graczy samym designem....

Recenzje gier Pokaż filtry

Recenzja: The Walking Dead: Season 2 (PS3) 265V

Encyklopedia: The Walking Dead: Season 2

Recenzja: The Walking Dead: Season 2 (PS3)

Problem pierwszego sezonu The Walking Dead to zdecydowanie zbyt spłycona rozgrywka, która poprzez swoją formę sprawia, że mamy do czynienia z produkcją którą trudno określić – nie jest to ani gra, ani serial, przez co fabuła traci impet, a rozgrywka okazuje się mało absorbująca. Mimo to pierwszy sezon został okrzyknięty grą roku – pomijając fakt, że niezasłużenie, przejdźmy do części drugiej i sprawdźmy czy staje na wysokości zadania.

czytaj dalej »

Recenzja: Anomaly 2 (PS4) 556V

Encyklopedia: Anomaly 2

Recenzja: Anomaly 2 (PS4)

Czy gry posiadające rodowód na smartfonach mają w ogóle rację bytu na konsolach? Zapewne na handheldach mają. A na PS4? Brzmi nieco absurdalnie, ale najnowszy twór polskiego 11bit Studios udowadnia, że można dobrze bawić się przy takich grach nawet przed 40-calowym telewizorem.

czytaj dalej »

Recenzja: Murasaki Baby (PS Vita) 653V

Encyklopedia: Murasaki Baby

Recenzja: Murasaki Baby (PS Vita)

Nie ma się co oszukiwać – zapowiedź Murasaki Baby kupiła wielu graczy samym designem. Postaci i potwory wydawały się podkradzione z deski kreślarskiej burtonowskich animacji, a jaskrawe tła tylko dopełniały obrazu obrzydliwego, a zarazem dziwnie przyciągającego artyzmu.  Problem w tym, że o samej rozgrywce niewiele było wiadomo. I teraz wiem już dlaczego.

czytaj dalej »

Recenzja: Destiny (PS4) 5828V

Encyklopedia: Destiny

Recenzja: Destiny (PS4)

Najgłośniejsza premiera roku. Najdroższa produkcja w historii branży gier wideo. Dla jednych klapa, dla drugich objawienie. Widziałem nagłówki w stylu "Destiny - Mesjasz czy antychryst". Jak to naprawdę jest z tą grą Bungie, które obiecywało, że ten właśnie tytuł ich najlepszą produkcją? Zapraszam do nietypowej w formie recenzji, która powinna rozwiać wszelkie wątpliwości co do słuszności sięgnięcia po Destiny (PS4).

czytaj dalej »

Recenzja: The Golf Club (PS4) 1383V

Encyklopedia: The Golf Club

Recenzja: The Golf Club (PS4)

Elementy składowe każdej udanej gry sportowej? Mnogość trybów i dobre odwzorowanie danej dyscypliny. Jeśli tego drugiego zabraknie, to bawić można się także przy zręcznościowej wariacji sportu. Ale gdy gra oferuje znikomą liczbę trybów gry, wtedy niezależnie od tego, jak dopracowana by nie była - i tak się znudzi. The Golf Club od początku do końca jawił mi się jako niedokończony projekt z Early Access, do którego dostaniemy gigantyczną aktualizację zresztą zawartości. Ale tak nie będzie.

czytaj dalej »

Recenzja: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution (PS3) 2014V

Encyklopedia: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Recenzja: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution (PS3)

Gdybym miał wskazać to, za co najbardziej lubię shoneny, to będzie to chyba widowiskowość walk i jej dynamika. Tego właśnie będę szukać w pierwszej kolejności w grze opartej na marce Naruto. Przed Wami recenzja Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution (PS3).

czytaj dalej »

Recenzja: Danganronpa 2: Goodbye Despair (PS Vita) 1775V

Encyklopedia: Danganronpa 2: Goodbye Despair

Recenzja: Danganronpa 2: Goodbye Despair (PS Vita)

Studio Spike Chunsoft znów dostarcza trzymającej w napięciu fabuły najwyższych lotów – po genialnych Zero Escape: Virtue's Last Reward (PS Vita) i Danganronpa: Trigger Happy Havoc (PS Vita) chyba nikt nie miał wątpliwości co do jakości sequela morderczej gry pluszowego misia-psychopaty. Król gatunku Visual-Novel powrócił!

czytaj dalej »

Recenzja: Sword Art Online: Hollow Fragment (PS Vita) 1985V

Encyklopedia: Sword Art Online: Hollow Fragment

Recenzja: Sword Art Online: Hollow Fragment (PS Vita)

Już z racji samej budowy konsole przenośne nie są stworzone do gier MMO. Nic więc dziwnego, że na PS Vita także raczej ich nie doświadczamy. Japończycy mają co prawda Phantasy Star Online 2, ale my, Europejczycy zostaliśmy na lodzie. Na szczęście dostajemy Sword Art Online: Hollow Fragment, które choć grą online nie jest, to świetnie takową udaje, a do tego można ją zabrać wszędzie, nawet w Bieszczady.

czytaj dalej »

Recenzja: Velocity 2X (PS4) 4482V

Encyklopedia: Velocity 2X

Recenzja: Velocity 2X (PS4)

Velocity 2X jest idealnym przykładem prawidłowego rozwoju studia i gier przez nie produkowanych. Wszystko zaczęło się od Velocity w ofercie PS Minis, które ewoluowało i stało się zachwycającym Velocity®Ultra (PS Vita) na Vicie. Już jutro w sprzedaży pojawi się Velocity 2X (PS4), będące kolejnym krokiem w stronę tego, jak rozwijać powinny się gry.

czytaj dalej »

Recenzja: Metro Redux (PS4) 5300V

Encyklopedia: Metro Redux

Recenzja: Metro Redux (PS4)

Dywany na ścianach, wódka w szklankach, zmutowane zwierzęta na powierzchni i kałach u boku każdego miejscowego – nigdy nie byłem w Rosji, ale konsolowa wycieczka do Moskwy w Metro Redux wydała mi się wystarczająco realistyczna. Z cieniami-demonami włącznie.

czytaj dalej »

Recenzja: Tales of Xillia 2 (PS3) 2253V

Encyklopedia: Tales of Xillia 2

Recenzja: Tales of Xillia 2 (PS3)

Tales of Xillia, która u nas pojawiła się w ubiegłym roku to solidny przedstawiciel gatunku jRPG. Nie ma powalającej grafiki, żadnych rewolucji nie wprowadziła, ale bez wątpienia jest to bardzo dobra gra. Jak jest więc z kontynuacją? To zależy czego oczekujecie. Ja sam po skończeniu pierwszej części oczekiwałem, że „dwójka” da mi tyle samo frajdy co jej poprzednik. Czy się zawiodłem?

czytaj dalej »

Recenzja: Disgaea 4: A Promise Revisited (PS Vita) 2373V

Encyklopedia: Disgaea 4: A Promise Revisited

Recenzja: Disgaea 4: A Promise Revisited (PS Vita)

Przenośne konsole od zawsze były idealnym domem dla taktycznych RPG-ów. Seria Disgaea za to słynęła z niesamowicie rozbudowanego systemu rozgrywki, który uzupełniany był dodatkową zawartością i nowościami w handheldowych konwersjach. Czwarta odsłona śmiało może być nazywana najlepszą jaka wyszła do tej pory na wszystkie konsole. To wersja kompletna i ostateczna.

czytaj dalej »

Recenzja: inFamous: First Light (PS4) 6041V

Encyklopedia: inFamous: First Light

Recenzja: inFamous: First Light (PS4)

Z całej obsady inFamous: Second Son tylko Fetch nadawała się na grywalną postać. Nie dlatego, że jej repertuar zdolności był bardziej intrygujący od reszty. Powodem była jej kreacja – zniszczona narkotykami dziewczyna z nieciekawą przeszłością, która ma na pieńku z D.O.Z.. Dlatego uradowała mnie zapowiedź niewymagającego podstawki DLC z Fetch w roli głównej. Niestety po 4 godzinach gry czuję spory niedosyt i mały zawód.

czytaj dalej »

Recenzja: Diablo® III: Ultimate Evil Edition™ (PS4) 7719V

Encyklopedia: Diablo® III: Ultimate Evil Edition™

Recenzja: Diablo® III: Ultimate Evil Edition™ (PS4)

Czy jeden tytuł może być tasiemcem? Jak najbardziej, co właśnie udowadnia Diablo III zaliczające już dwie kolejne platformy w ciągu dwóch lat. Trzecia część sagi o odwiecznym pojedynku dobra ze złem łącznie pojawiła się już na pięciu platformach, w czterech różnych wydaniach. Na szczęście – posiadacze konsol tej generacji nie mogą czuć się źle z tym odgrzewanym trzeci raz daniem. Diablo® III: Ultimate Evil Edition™ (PS4) na ten moment jest tytułem przynoszącym najwięcej frajdy z gry. Zarówno samemu jak i w grupie czterech znajomych.

czytaj dalej »

Recenzja: Risen 3: Titan Lords (PS3) 3914V

Encyklopedia: Risen 3: Titan Lords

Recenzja: Risen 3: Titan Lords (PS3)

Pamiętam jak dziś kiedy po latach odkryłem pierwszą część Gothic. Gra z miejsca mnie oczarowała nie pozwalając odejść od laptopa przez dobry tydzień, dopóki jej nie ukończyłem. Świetny klimat, masa zadań do wykonania i otwarty świat. Teraz, przy okazji Risen 3 przeżywałem coś podobnego i mógłbym powiedzieć, że najnowsze dzieło Piranha Bytes jest wyśmienite. No właśnie, mógłbym. Nie jednak w przypadku wersji na PlayStation 3.

czytaj dalej »

Recenzja: CounterSpy (PS4) 3729V

Encyklopedia: CounterSpy

Recenzja: CounterSpy (PS4)

Studio Dynamighty, które składa się z byłych pracowników takich ekip animacyjnych jak Pixar i LucasArts pokazało, że temat szpiegowania w okresie Zimnej Wojny może okazać się odpowiedni dla dzisiejszego odbiorcy. Owocem jest CounterSpy stworzone przy małym udziale Sony Computer Entertainment.

czytaj dalej »

Recenzja: Gravity Crash Ultra (PS Vita) 1765V

Encyklopedia: Gravity Crash Ultra

Recenzja: Gravity Crash Ultra (PS Vita)

Kosmiczna arcade’owa strzelanina bez cienia fabuły czy innych zbędnych pierdół – liczy się szybkość, precyzja i umiejętność odnalezienia się w zalewie neonowych efektów. Najważniejszy tu jest highscore. Konkret.

czytaj dalej »

Recenzja: Surgeon Simulator: Anniversary Edition (PS4) 3752V

Encyklopedia: Surgeon Simulator: Anniversary Edition

Recenzja: Surgeon Simulator: Anniversary Edition (PS4)

Dr. Jaszczomb wzywamy jest do sali chirurgicznej. Czeka pacjent do przeszczepu oczu. Ale… ale ja piłem. Nie wiem czy powinienem opero… chwila! To pijany rozsądek przeze mnie przemawia, muszę zrobić na odwrót! Siostro, poproszę piłę chirurgiczną – operujemy!

czytaj dalej »

Recenzja: Crimsonland (PS Vita) 1830V

Encyklopedia: Crimsonland

Recenzja: Crimsonland (PS Vita)

Męczą was zawiłe fabuły, sztywne dialogi i nudne eksploracje? Macie dość przekombinowanej rozgrywki w dzisiejszych strzelankach? Jeśli na oba pytania odpowiadacie twierdząco, to najnowsza gra 10tons jest właśnie dla was. A przynajmniej miała być dla was.

czytaj dalej »

Recenzja: Hohokum (PS4) 2151V

Encyklopedia: Hohokum

Recenzja: Hohokum (PS4)

Jestem wielkim fanem produkcji niesamowicie dziwnych. Na PlayStation 2 zakochałem się w Katamari Damacy, na PS3 zauroczyło mnie Noby Noby Boy™ (PS3). Na tej generacji konsol taką rolę spełniło rok temu Hohokum. Bez wątpienia jest to najdziwniejsza produkcji nich wszystkich, długo balansująca między oryginalnością, a kompletnym brakiem grywalności. Pierwsze 30 minut z grą udowodniło mi, że większość dzisiejszych produkcji oduczyła nas myśleć abstrakcyjnie. Hohokum uczy nas tego na nowo.

czytaj dalej »

Strona

Reklama

Reklama

Trofea przejdź »

Murasaki Baby

Murasaki Baby
  • Platyna 0
  • Platyna 1
  • Platyna 5
  • Platyna 5
  • | Razem: 11

Miesięcznik PSX Extreme

Najnowsze w Bazie gier

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.