1613V

NiOh - solucja gry (misje fabularne)

  | Encyklopedia: NiOh

NiOh - solucja gry (misje fabularne)

NiOh to produkcja studia Team Ninja łącząca w sobie takie serie jak Ninja Gaiden oraz Dark Souls. W grze kierujemy Williamem, znanym jako Sir Anjin, który wyrusza z Londynu za alchemikiem Edwardem Kelleyem by odzyskać swojego ducha opiekuńczego. Gra jest długa i bogata w rozległe lokacje, więc przygotowaliśmy dla Was ten opis przejścia.

W tym tekście skupimy się na misjach fabularnych. Zadania poboczne pojawią się wkrótce w osobnym artykule, który podobnie jak ten - będzie rozbudowywany aż do momentu ukończenia.

0. Prolog - Londyńska Tower

Po filmiku, który wprowadzi nas w zalążki historii, znajdziemy się w londyńskiej wieży Tower, gdzie więziony jest nasz bohater - William. Cały prolog jest trwającym ponad pół godziny samouczkiem, ale nie znaczy to, że będzie łatwo. Można zginąć w wielu sytuacjach, więc radzę grać ostrożnie.

Za kratami miejsce patroluje strażnik, a naszym celem jest uciec z więzienia. Zaczniemy wydostając się najpierw z celi. Patrzymy w prawo i widzimy ścianę z prześwitem. Kilkoma ciosami z piąchy ją niszczymy i wchodzimy do celi obok. Spotkamy tutaj po raz pierwszy zwłoki z żółtą kulką. Jest to Amrita zawierająca przedmioty i nierzadko wspomnienia, czyli historie opowiadające nam co nieco o lokacji. Zbieramy co trzeba i wychodzimy, kierując się od razu w prawo i do końca korytarza. W pomieszczeniu znajdziemy skrzynię z ekwipunkiem (miecz i buty), który zakładamy.

Wychodzimy i zabieramy się za pokonanie strażnika. Najlepiej zablokować na nim kamerę (wciskając R3) i na spokojnie krążyć wokół niego, atakując krótkimi kombinacjami ciosów, jeśli nie jesteście pewni swojej znajomości gry. Gdy go pokonamy, upuści klucz do lochu, który pozwoli otworzyć nam cele. Interesują nas ostatnia, w której znajdziemy kolejne wspomnienia amrity. Wychodzimy z lochów otwierając drzwi na końcu korytarza. W następnym pomieszczeniu znajdziemy skrzynię z Lekarstwem, które sobie ekwipujemy w menu i przypisujemy pod skrót. Idziemy dalej na schody. Zanim wejdziemy na górę, wchodzimy pod nie i otwieramy kolejną skrzynkę. Potem wchodzimy wyżej.

Jesteśmy na pomoście łączącym dwa budynki. Przed nami widzimy dwóch przeciwników, jednak nie podbiegamy za blisko, gdyż znajdujący się na drugim planie łucznik nas podziurawi. Czekamy, aż pierwszy wróg podbiegnie, załatwiamy go i zajmujemy się drugim gościem. Po wszystkim wchodzimy do budynku. Po prawej stronie jest pomieszczenie z kolejnymi przeciwnikami, więc nie wchodzimy tam od razu, tylko rzucamy kamieniem w jednego i wyciągamy go na korytarz. Potem załatwiamy drugiego. W środku czeka na nas skrzynia. Przez wyłom w ścianie wchodzimy po schodach wyżej. Nie idziemy jednak na samą górę, tylko na półpiętrze wychodzimy i kierujemy się w kierunku kapliczki (pełni ona w grze rolę punktu kontrolnego), z której korzystamy. Wychodzimy, ale zanim wejdziemy po schodach wyżej, załatwiamy po cichu kolejnego przeciwnika. Wracamy na schody i wchodzimy na samą górę. Tam z pomieszczenia po lewej zabieramy przedmioty ze skrzyni, wychodzimy i idziemy dalej. Po naszej prawej miniemy pokój, gdzie możemy podsłuchać rozmowę antagonisty - Edwarda Kelleya. Polecam to zrobić, by lepiej poznać historię gry.

Kierujemy się w lewo i stajemy przy krawędzi. Zobaczymy na dole przeciwnika, którego możemy zaatakować zeskokiem, co robimy. Po walce otwieramy stojącą na przeciwko nas skrzynię i wracamy po schodach na górę. Idziemy raz jeszcze obok pokoju, w którym siedzi Kelley, i skręcamy w prawo. Zbieramy co trzeba i idziemy na wprost korytarza na kolejne schody. Po zejściu na półpiętro i pokonaniu przeciwnika, otwieramy drzwi, które pełnią rolę pierwszego skrótu. Wracamy i idziemy na sam dół. Zaraz po naszej prawej jest skrzynia, którą otwieramy, i idziemy dalej. Mijamy na razie wyjście na zewnątrz i idziemy do końca korytarza, gdzie czeka na nas trzech przeciwników, odciągamy ich po kolei i pokonujemy. Załatwiamy potem trzeciego wroga, po czym otwieramy małą skrzynkę i wielką skrzynie. Wychodzimy na zewnątrz. Tam załatwiamy kolejnego przeciwnika i idziemy w prawo, gdzie czeka na nas kolejna dwójka. Uwaga - jeden z nich operuje kuszą, więc wyciągamy drugiego i walczymy z nim za wozem, który pełni rolę muru. Po tym, jak pokonamy jednego, załatwiamy drugiego i idziemy dalej przez dużą bramę, pokonując po drodze przeciwników. Mijamy drogę w lewo i idziemy prosto, przechodząc przez korytarz.

Na małym placu kierujemy się w prawo, ale uwaga - czeka na nas trzech przeciwników. Rzucamy kamieniem najpierw w ciężkozbrojnego, pokonujemy go i wyciągamy kolejnego wojaka. Na koniec wbiegamy po schodach z lewej strony i pozbywamy się trzeciego wroga. Otwieramy skrzynię i wracamy na plac. Po prawej stronie przy kanale stoją skrzynie, które niszczymy i zbieramy z trupa przedmioty. Wchodzimy po schodach do wieży.

Na przeciwko nas znajduje się kapliczka, z której korzystamy i jeśli chcemy, kierujemy się w lewo, by walczyć z dwoma przeciwnikami. Jednego z nich możemy zaatakować od tyłu, ale uprzedzam - to ciężkozbrojni i walka z dwoma jednocześnie wymaga wielkiego skupienia. Jeśli ich zignorujemy, po prawej stronie mamy schody. Schodzimy po nich wpierw na dół, gdzie znajdziemy mnóstwo ciał z Amritą. Wracamy po schodach i idziemy wyżej. Na chwilę wychodzimy na pierwszym piętrze by pokonać żołnierza. Wracamy i idziemy na samą górę. Po lewej mamy skrzynię, a przy krawędzi widzimy ciało z Amritą - to podpowiedź. Wchodzimy na wóz przy krawędzi i spoglądamy w dół - atak z zeskoku. Robimy to i pokonujemy przeciwników. Kierujemy się do ostatniej wieży.

Dochodzimy do krawędzi i zaatakuje nas pierwszy boss.


Kat Derrick

Punkty życia:
??
Ilość pozyskanej Amrity: --
Pozostawia po sobie: --
Słabości: --
Odporność: --

Boss: Kat Derrick

Walka z nim ma dwie fazy. W pierwszej walczymy z jego ludzką postacią. Jest prosty, choć bije mocno. Jego ataki są jednak przewidywalne, więc taktyka dwóch ataków i odskoku sprawuje się dobrze. Gdy szarżuje - uskakujemy i wyprowadzamy mu kombinację na plecy. Mniej więcej gdy odbierzemy mu połowę punktów życia, odpali się scenka i będziemy musieli walczyć z demoniczną wersją kata.

Druga wersja jest odrobinę szybsza, znacznie silniejsza i dorobiła się ataku przez chwyt, którego na szczęście łatwo można uniknąć. Wystarczy, że będziemy trzymali się na dystans. Pozostałe ataki mają odrobinę większy zasięg, ale łatwo ich uniknąć, odskakując lub turlając się do tyłu. Możemy także ryzykować przetoczenie się w kierunku przeciwnika i atak w jego plecy, co pozwoli na wprowadzenie dłuższej kombinacji. Walczymy tak długo, aż naładuje nam się pasek Żywej Broni i od razu z niego korzystamy. Odpali się scenka, a my skończymy Prolog.


Zapis wideo lokacji:

NiOh - Londyńska Wieża Tower

 

Podoba ci się tekst?
Podziel się nim!

Zobacz grę w Bazie gier

NiOh

NiOh
  • PEGI 18
  • Przemoc
  • Świat: 08.02.2017
  • Europa: 08.02.2017
  • Polska: 08.02.2017
  • Gatunek: RPG, RPG Akcji, jRPG
  • Liczba graczy: 1-2
  • Kontroler ruchu: nie
  • Obraz 3D: nie
  • Producent: Team Ninja
  • Wydawca: Sony Interactive Entertainment
  • Polski dystrybutor: Sony Interactive Entertainment Polska
  • Napisy
Dodaj własną recenzję Oceń grę w Bazie gier

Trofea This is the Police

This is the Police
  • Platyna 0
  • Platyna 2
  • Platyna 1
  • Platyna 7
  • | Razem: 10

Reklama



Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

Najnowsze w Bazie gier

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.