15567V

PS+ Luty 2017

Tagi: playstation 3 playstation 4 playstation plus playstation vita psn

PS+ Luty 2017

PS Plus - luty 2017, oferta pojawi się już 8 lutego i jak co miesiąc, otrzymamy minimum po dwie tytuły na każdą platformę. Co pobierzemy bez opłat w tym miesiącu?

PS+ na luty 2017 będzie oferował następujące pozycje:

PS4:

  • LittleBigPlanet 3 (7 lutego)
  • Not a Hero (7 lutego)
  • Starwhal (7 lutego)
  • Ninja Senki DX (7 lutego)
  • TorqueL (7 lutego)

PS Vita:

  • Ninja Senki DX (7 lutego)
  • TorqueL (7 lutego)

PS3:

  • Starwhal (7 lutego)
  • Anna: Extended Edition (7 lutego)

Gry, które zostaną usunięte z oferty:

  • Day of the Tentacle: Special Edition (7 lutego)
  • This War of Mine: The Little Ones (7 lutego)
  • The Swindle (7 lutego)
  • BlazeRush (7 lutego)
  • Titan Souls (7 lutego)
  • Azkend 2: The World Beneath (7 lutego)

PS Plus - luty 2017

Odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania znajdziecie tutaj:

Wszystko co musisz wiedzieć o PlayStation Plus

Dodatkowo:

Pełna lista gier dostępnych do tej pory w PlayStation Plus

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (125) Skomentuj

Poziom: 32
Sengoku dodano: 01.02.2017, 17:36
A nosiłem się z zamiarem kupna LBP. Super
Poziom: 31
(M)GS dodano: 01.02.2017, 17:37
Dobra nasza, nie jest nawet źle
Poziom: 29
KaR0L dodano: 01.02.2017, 17:39
Ło matko, co ony dajo!
Poziom: 22
Przemus-R dodano: 01.02.2017, 17:44
Ale pikselowego gówna
Poziom: 32
hubertuss03 dodano: 01.02.2017, 17:45
Uważam ze jest dobrze. Takie 8/10 za LBP.
Poziom: 25
Grind dodano: 01.02.2017, 17:48
Kolejny liść w twarz od sony. Ewentualnie LBP poprawi niektórym humor,ale już w to grałem:/
Poziom: 36
nowakmik dodano: 01.02.2017, 17:55
LBP fajnie, ale bardziej podoba mi się Not A Hero ;] Pewnie i tak nie zagram (za mało czasu), ale pomarzyć można, no nie?
Poziom: 19
wroniasty09 dodano: 01.02.2017, 18:04
Ale MASAKRA !!!!!!!!!!!!!
Poziom: 26
mrvain dodano: 01.02.2017, 18:14
LBP bardzo fajna opcja. Mam co prawda na płycie, ale wkurza mnie jej wkładanie, a jako, że zagrywam się ostatnio w to z córką to będzie jak znalazł, a pudełko trafi do piwnicy ;-)
Poziom: 21
rozjo dodano: 01.02.2017, 18:27
No to poszaleli ...
Poziom: 24
robson44 dodano: 01.02.2017, 18:13
Skończył mi się niedawno Plus i czekam na powód, żeby odnowić subskrypcję. No cóż, chyba długo jeszcze poczekam. Parcia na multi ostatnio nie mam.
Poziom: 21
Slawek1916 do robson44 dodano: 01.02.2017, 18:47
Mam to samo. LBP nie moje klimaty, a resztę oferty przemilczę... Może za miesiąc???
Poziom: 30
kaczmar456 dodano: 01.02.2017, 18:48
W sumie meh, ale jako, że akurat w dzień wymiany gier mam urodziny, to się za taki prezent obrażać nie będę. I gry wjadą we wtorek 7 lutego, nie ósmego, prawda?
Moje [94.254.163.***] dodano: 01.02.2017, 19:01
Wole juz kupic dobra grę za te 200 zł niz dostawać jakies gowno przez cały rok
Poziom: 11
lionNR dodano: 01.02.2017, 19:12
Szkoda gadac:( Czekalem na informacje jakiez to rarytasy beda w tym miesiacu i widze ze nic sie nie zmienilo. Nie wiem czy kiedykolwiek cos jeszcze mnie zainteresuje. Wiem ze niektorzy znajda cos dla siebie ale do mnie jakos nic z tego nie przemawia. Coz... pozostaje tylko samemu kupowac ciekawe gry. Cale szczescie kurier przywiozl mi dzis GTA V a jeszcze tego nie ogralem dlatego czas rozpoczac przygode:)
Poziom: 20
triodante do lionNR dodano: 01.02.2017, 19:21
rarytasy to masz gdy zapłacisz, nie pobierzesz ani jednego z "gratisowych" gówniaków miesiąca i w multi będą lagi do potęgi...chociaż czego się spodziewać za tak śmiesznie niskie pieniądze opłaty za możliwość pogrania w sieci :)))
Poziom: 17
szurubur dodano: 01.02.2017, 17:54
takie 5/10
jedyną pozycją o której warto wspomnieć to LBP ale nawet i tej grze daleko do b.dobrej produkcji.
Lepiej niż miesiąc temu, ale nadal odstaje to poziomem od gier u zielonych, niestety.
Poziom: 35
HarDy do szurubur dodano: 01.02.2017, 19:38
Że co? Lepiej niż miesiąc temu? Niby, który (poza LBP) tytuł, jest lepszy/porównywalny z ubiegłym miesiącem?
Ze styczniowego plusa poziom trzymały Day of the Tentacle: Special Edition, This War of Mine: The Little Ones oraz Titan Souls.
A w lutym?
Poziom: 12
boe dodano: 01.02.2017, 19:38
Szału nie ma
Poziom: 28
Kamils37 dodano: 01.02.2017, 19:48
Tak, oferta warta smietnika, ale jak nie pasuje, zawsze mozna kupowac plusa do grania za 1zl na 2 tygodnie, mnie plus (na multi) wynosi 2zl za miesiac, majac w tylku te gry :p
nick [77.65.82.***] dodano: 01.02.2017, 19:51
moglem kupic dzis 365 dni za 150zl, patrzac na styczen i luty dobrze zrobilem ze nie kupilem :D
Poziom: 45
Kck1ola dodano: 01.02.2017, 19:56
Bez komentarza.

Polityka sony,gdy coś mieszają np. generacja+dają lepsze gry aby nas uciszyć a potem byle co i tak kupią aby grac w multi.
Za jakiś czas coś lepszego może z dwa trzy razy i lecimy w dół przestaje mnie to dziwić schemat jest bardzo prosty.
Poziom: 26
ja0lek dodano: 01.02.2017, 20:36
Little Big Planet to spoko oferta. Niestety ja grałęm, więc mnie nie zadowala. Ale może następny będzie Knack? W końcu dwójka jest w przygotowaniu...
Poziom: 33
FEZco dodano: 01.02.2017, 20:49
Cholera, nie polecam tej części LBP, to jest zupełnie co innego, nie ma tego przyjemnego klimatu poprzedników...
A oferta? Osobiście liczyłem na Life of Black tiger, zawiodłem się...
Poziom: 30
Jarsston dodano: 01.02.2017, 21:05
Jak dla mnie znów bez szału. Liczyłem, że plotki okażą się prawdą, a tu jeden dobry tytuł, a reszta pikseloza ;p.
Poziom: 15
niszczyciel dodano: 01.02.2017, 22:08
LBP3 ratuje przed kompromitacją. Reszta to fajne gierki....ale 25 lat temu kiedy grałem na C64. Już ze 2 lata temu przestałem czekać na "cuda" w PSPLUS. Za cały rok abonamentu zapłaciłem w promocji 150zł, więc jak w tym czasie pobiorę i ogram chociaż z 5 gierek i zyskam trochę zniżek - płaczu nie będzie. Płacę ten haracz, bo gram multi. Kto nie chce nie płaci, nie miejcie oczekiwań co miesiąc - nie będzie rozczarowań. Tyle. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 01.02.2017, 22:09
Poziom: 20
triodante dodano: 01.02.2017, 18:13
ależ gówniaki..
kolejny miesiąc płacę tylko za możliwość pogrania onlajn w bloodborne..jeśli ktoś ma małe dzieci to może te LBP jeszcze ujdzie, ale reszta? wstyd to mieć nawet w bibliotece..
Poziom: 14
Almarcino do triodante dodano: 01.02.2017, 22:11
Wstyd? Moim zdaniem gra świetna na coopa czy żeby się odstresować :)
Poziom: 22
PS_Spieler dodano: 01.02.2017, 22:14
Toż to czysty szał. Nic tylko brać [joke]. LBP3 jeszscze ujdzie, ale to to obok to nie specjalnie widzę.
Poziom: 22
sleectm dodano: 01.02.2017, 22:16
To jest masakra. Gry na amige i Commodore tak wyglądały....
Poziom: 27
axeMaltesse dodano: 01.02.2017, 21:16
Mam kody na Wildlands do bety. Jakby ktos chcial to pisac. Zostaly 2 :)
Poziom: 9
Spuki27 do axeMaltesse dodano: 01.02.2017, 21:22
Chętnie bym jeden przygarnął :D
Poziom: 27
axeMaltesse do Spuki27 dodano: 01.02.2017, 21:23
Zaproś mnie na Uplay z powiązanym kontem ps4 to wyśle zaproszenie
Poziom: 9
Spuki27 do axeMaltesse dodano: 01.02.2017, 21:29
Poszło :)
Poziom: 27
axeMaltesse do Spuki27 dodano: 01.02.2017, 22:21
Poszło
zigi [89.65.103.***] dodano: 01.02.2017, 22:22
Ehhh... sam paździeż
Poziom: 33
Singularity dodano: 01.02.2017, 19:32
Chyba sobie jaja robią dając takie badziewie podczas gdy MS daje normalne, nowe wyścigi Project Cars a nie kotleta ze starej generacji.
Poziom: 11
kud47 do Singularity dodano: 01.02.2017, 19:38
Project CARS nowe?
Data wydania: 6 maja 2015
Poziom: 45
Kck1ola do kud47 dodano: 01.02.2017, 19:57
Nie nowe ale dobra gra.
Poziom: 33
Singularity do kud47 dodano: 01.02.2017, 22:53
Nowe bo wyszło na obecną generację konsol przecież napisałem jasno
Poziom: 29
m4tekt dodano: 01.02.2017, 22:57
Szału nie ma.
Poziom: 30
ApollionPS dodano: 01.02.2017, 23:05
nie wieżę... LBP dali... spodziewałem się Knacka jak już.

Pomijam fakt, że jedną z 6 gier jakie posiadam nadal na PS4 jest właśnie LBP :(
Poziom: 18
PARKENS89 dodano: 01.02.2017, 17:37
serio sony ?
Muka [31.183.161.***] do PARKENS89 dodano: 02.02.2017, 01:20
co miesiac to samo jest sam shi* a Ty piszesz "serio" ? LOL
Poziom: 22
IC dodano: 01.02.2017, 17:37
Normalnie jestem w szoku że nie dali tego tygrysa.
Poziom: 33
Dejmien25PSX do IC dodano: 02.02.2017, 01:37
dobre,tygrys gra roku :)
Poziom: 7
lukaszolej1 dodano: 01.02.2017, 17:55
Miało być Heavy Rain i Uncharted 4 a wyszło LBP 3 i jakieś indory. Dziękuję Sony, kolejny miesiąc w plecy. Nadal czekam na GTA VI.
dynks [83.20.59.***] do lukaszolej1 dodano: 01.02.2017, 19:49
Uncharted 4? Może w marcu Sony niech da Horizon: Zero dawn, co?
Poziom: 7
lukaszolej1 do dynks dodano: 01.02.2017, 21:06
Ta, kilka dni po premierze. Pomyśl człowieku o czym Ty mówisz. NIE KARMIĆ TROLA!!!
dynks [83.20.59.***] do lukaszolej1 dodano: 01.02.2017, 21:18
Żaden troll, widać sarkazmu nie załapałeś. Ty też w sumie z tym Unchartedem pojechałeś niczym troll. Myślisz, że taką niebanalną produkcje wrzucą do plusa? Proszę Cię, daj spokój. I taka przyjacielska rada na przyszłość: nie bierz wszystkiego na poważnie. Pozdrawiam
Poziom: 7
lukaszolej1 do dynks dodano: 02.02.2017, 06:26
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 33
Spaidi dodano: 02.02.2017, 07:24
staram sie zawsze bronic oferty ps plus, ale w tym miesiacu jest taki szit, ze przylacze sie do reszty...
Poziom: 32
Silvero dodano: 01.02.2017, 19:12
PlayStation plus skończył się w dniu wyjscia PS4 na świat...
aaa [94.42.224.***] do Silvero dodano: 02.02.2017, 10:05

Silvero napisał:

PlayStation plus skończył się w dniu wyjscia PS4 na świat...

Dokladnie, juz nawet na PS3 od pol roku nie bylo zadnej dobrej gry.
Poziom: 26
scar dodano: 01.02.2017, 17:37
eeee?
Poziom: 26
scar do scar dodano: 01.02.2017, 17:46
A się zastanawiałem co tak zwlekają z rozpiską, to już wiemy.... wstyd im było.
Poziom: 18
Hasszz do scar dodano: 01.02.2017, 23:47
Rozpiska od wielu miesiecy pojawia sie w ten sam dzien czyli ostania sroda miesiaca miedzy 17a18 ;)

A oferta nie jest zla lbp kupic nie kupie ale skoro dadza to z przyjemnoscia sprawdze :)
eloraper [81.163.205.***] do Hasszz dodano: 02.02.2017, 00:38
To kozacko ziombel bo wczoraj był wtorek. Joł!
Poziom: 26
scar do Hasszz dodano: 02.02.2017, 08:14
Ostatnia środa miesiąca była w zeszłym tyg, 25 stycznia, oferta pojawiła się 1 lutego :) nijak to nie jest ostatnia środa.
Poziom: 18
Hasszz do scar dodano: 02.02.2017, 11:49
Zle to napisalem moj blad.
Ale od paru misiecy zawsze jest ogloszenie w tym samym dniu :)
Poziom: 18
Hasszz do eloraper dodano: 02.02.2017, 11:50
Ojj kolega w cugu jak widze :)
Poziom: 28
sector dodano: 02.02.2017, 18:37
Zaraz... na filmie widzę tylko dwie gry - LBP3 i ta pikseloza. Gdzie reszta? Poza tym nie rozumiem tych gier pikselozowych... jak ktoś lubi retro to odpala emulator MAME i gra w klasyki. Po co się robi takie NOWE gry pikselozowe? To lenistwo czy rodzaj zboczenia?
Poziom: 29
m4tekt dodano: 02.02.2017, 22:59
Nigdy nie uważam się za kogoś lepszego od innych. Widzisz, teraz udało ci się złożyć w miarę poprawne zdanie, czyli jest to kwestia chęci. Ludzie często lubią tłumaczyć brak pracy nad sobą lub wrodzoną głupotę różnymi "dysfunkcjami" :) Rodzice nie potrafią zapanować nad swoim dzieckiem? Nazwą je nadpobudliwym itp. Nie jestem jasnowidzem, nie wiem kto siedzi po drugiej stronie:)
Poziom: 22
szyhon dodano: 03.02.2017, 13:55
Dlaczego nie ma odnośników do powyższych?
Poziom: 24
Urge dodano: 01.02.2017, 20:52
Normalnie sie sadzicie do tych darmowych gier.Nie macie w co grac na swoich konsolach???
Te gry zawsze beda popierdolkami bo to dodatki do multi by nie bylo ze nie ma nic za free. A wy placzecie ze co to , a jak to itp Nie podoba sie nie kupuj plusa , nie podoba sie a grasz w multi to nie sciagaj. Ale nie oczekuje ze dostaniesz gry jak w MS. MS daja takie gry bo niczym innym nie moga przyciagnac klientow, tak jak ze wsteczna( bo grac w gry z przed dekady na sprzecie 8 generacji . To tak jak bys ogladal film UHD na Rubinie hehe)
Pozdrawim
nieważne [78.8.62.***] do Urge dodano: 01.02.2017, 21:08
opanuj się, na ps3 jakoś sony potrafiło dawać porządne tytuły a teraz nas skubią za ps+ i dają gry rodem z pegasusa.

mniej kasy za czasów ps3= lepsze gry w plusie

więcej kasy za czasów ps4= gry z Androida
Poziom: 39
Saqurado do Urge dodano: 01.02.2017, 21:31
Nawet jeśli kupujesz dla multi, część pieniędzy jest zwyczajnie marnowana na rzeczy, których bardzo często, dosłownie " nikt nie chce nawet za darmo". Nie wiem czemu ci to nie przeszkadza. A można by dać jedną grę ale lepszą, albo odciąć wreszcie ps3 bo gry tam i tak kosztują śmieszne pieniądze, albo robić więcej przecen, albo wrócić do triali które po cichu wycofano, albo udostępnić kilka opcji subskrypcji. Nie jeden gracz zrezygnowałby z tych śmieciowych indyków na rzecz tańszego multi. Jest też kwestia ideologiczna. Ręka do góry kto chce, żeby sony nabijało jego pieniędzmi portfel jakiegoś beztalencia? Zdarzyło się pare fajnych gier, ale w słabych miesiącach wolałbym nic nie dostać, niż stawiać piwo osobie na to niezasługującej. Mam w co grać, ale nie oznacza to, że lubię wyrzucać pieniądze w błoto.
Poziom: 24
Urge do Saqurado dodano: 01.02.2017, 22:03
Wiesz czemu to mi nie przeszkadza , bo taka kwota jaka miesięcznie wydaje na plusa,to kropla w morzu jaka wydawalem na fajki a tylko rujnowaly mi zdrowie( i nie obchodzi mnie to ze takich co placa za + sa miliony i zarabiaja kokosy , a oni daja takie gry. Kazdy chce zarabiac ). Ja plusa nie kupije dla multi ale dla zniżek. Bo w multi gram tyle co nic,ale za to kupuje kilka gier w miesiacu cyfrowych i znizki sa dla mnie jak najbardziej na +.
Poziom: 29
m4tekt do Urge dodano: 01.02.2017, 23:14
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 58
Laughter-XIII do m4tekt dodano: 01.02.2017, 23:43
Nie tylko rozdzielczość! Dla mnie lepsza jest jeszcze Yakuza 0 (a za całkiem niedługo dwie kolejne odsłony), stylowe Gravity Rush 2, fenomenalnie zapowiadająca się Persona 5 i Ni No Kuni 2, Nier: Automata, który mam nadzieję, że pozamiata mną jak swego czasu jedynka. Na PlayStation zdecydowanie lepiej działa również świetne Guilty Gear Xrd Revelator czy bardzo dobry systemowo Street Fighter V - pewnie dlatego, że Xbox takich gier nie posiada. Podobnie jak i nie posiada zaskakująco dobrych Digimon Story i Digimon World, czy Nioh, które wyjdzie lada chwila. Na próżno też szukać zapowiedzi ambitniejszych nowych IP pokroju Horizona, czy nawet filmowego Detroit. Dla fanów zachodnich blockbusterów i filmowych gier jest również przyjemne Until Dawn, oszałamiająco wyglądające Uncharted 4, zmierzające na PS4 God of War i The Last of Us2 oraz samodzielne Lost Legacy, a dla osób zmęczonych realistycznym przepychem graficznym Sony oferuje genialne Tearaway i kolorowego Ratcheta czy nawet Little Big Planet 3 i Knacka 2, który ma potencjał na coś znacznie lepszego niż średnia jedynka. Fani komiksów dostaną za to Spider-Mana i mogą hasać po mieście, bawiąc się mocami Delsina w Infamous Second Son lub wcielić w Fetch w Infamous First Light. Fani japońskich gier mogą również liczyć na Kingdom Hearts 2.8, dwie części Tales of... oraz World of Final Fantasy, które dla wielu zwolenników serii jest lepsze od FFXV. Kompletnie zignorowałem cyfrową dystrybucję a przecież jest w niej uzależniające Helldivers, Alienation, Shadow of the Beast, Bound, Transistor i cała masa innych artystycznych i nieszablonowych produkcji. Oj, a wspomniałem już o VR? No to wspomnę, że dzięki tej technologii w wielkim stylu wrócił gatunek celowniczków w postaci bardzo dobrego Until Dawn Blood Rush, a Resident Evil VII w tej technologii to istna rewolucja.

Co ma Microsoft? Forze, Forze Horizon, jedną cześć Gears of War, crapowatego samograja Ryse, gdzie nawet nie trzeba wciskać QTE, by gra je zaliczała. średniego Sunseta i Quantuma, o których nikt już nie pamięta. Składankę staroci, którą można ograć na 10 letnim laptopie z emulatorem N64 i zapowiedzi pokroju wybitnie gównianego Sea of Thieves oraz 10 wersji kolorystycznych padów, które zapowiadają co miesiąc. No tak, możesz też pograć w gry z X360 - istny szał, szczególnie dla takich osób jak ja, które nie pozbywają się starszych konsol.

To nawet nie jest konkurencja, bo Microsoft w kwestii RÓŻNORODNOŚCI najzwyczajniej w świecie nie istnieje. To są po prostu fakty. Żeby nie było - wymieniłem wyłącznie gry, które ograłem i mi się podobały lub faktycznie mnie interesują i zamierzam je nadrobić gdy wyjdą, a i tak zapomniałem o takim Gran Turismo czy grze na podstawie Berserka, którego ogromnym fanem jestem.
Poziom: 29
onez do nieważne dodano: 02.02.2017, 00:30
Na ps3 dawali lepsze gry bo było multi za free
radecki five [178.235.251.***] do Urge dodano: 02.02.2017, 05:31
Dziękuję że nie jestem sam. Mam tak samo jak Ty.
Poziom: 24
Urge do m4tekt dodano: 02.02.2017, 08:25
To ty sie czlowieczku puknij heheh. Te remastery na ps4 przynajmniej wychodza podkrecone a nie takie gołe jak na iXa.I cena za nie jest wręcz smieszna (jak dla mnie ).
A XO widzialem przez szyba i to jeszcze w tv. Smieszny jestes hahaha
Powiem ci ze widzialem i nawet trzymalem pada grajac w gre( WOW)
Poziom: 24
Urge do nieważne dodano: 02.02.2017, 08:33
Bo na ps3 to dopiero raczkowalo wiec zachecali ludzi by kupowali itp.Jak wszedzie.
Jedyne co zle jest w tym ze przyzwyczaili mase ludzi do tego , a teraz bulwersy. I tak nie jest zle , zobacz co robi Nintendo. Nie dosyc ze placic bedziesz za usluge to gry masz tylko na miesiąc. I co nie przejdziesz bo nie bedziesz mial czasu to musisz kupic bo inaczej zabiora. To jest dopiero zenada roku. Wiec takie PS+ nie jest zle.
Poziom: 29
m4tekt do Laughter-XIII dodano: 02.02.2017, 08:39
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 29
m4tekt do Urge dodano: 02.02.2017, 08:57
Chciałem ci coś odpisać i uargumentować, ale patrząc na twoje komentarze stwierdziłem, że nie ma sensu... Chłopie, ty naucz się pierw składać poprawnie zdania, następnie poczytaj jak używać kropki i przecinki a dopiero później bierz się za dyskusję.
Poziom: 58
Laughter-XIII do m4tekt dodano: 02.02.2017, 09:01
Nie, to są gry, w które gram, które często platynuje, bo mi się podobają. jak wymienione przez Ciebie Digimony. Pokemony (chociaż to zupełnie inne gry, ale tematyka podobna) zawstydzają sprzedażą całe to Twoje Halo, więc popyt na takie gry jednak jest i ludzie chcą w nie grać :)

Zresztą i tak nie wymieniłem mnóstwa innych produkcji. Jak świetny Driveclub (ponad 100h gry i platyna na koncie), który wypełnił lukę po mojej ukochanej serii Project Gotham Racing, którą MS postanowił uśmiercić by co roku srać kolejną Forzą. The Last Guardian, który z powodu historii stał się dla mnie jedną z najpiękniejszych gier w życiu, czy już totalnie niszowe The Silver Case od mojego ulubionego twórcy gier, czy nawet Days Gone dla fanów gier w otwartym świecie.

Widzisz. Nie każdy jest graczem niedzielnym jak Ty. Nie wszyscy zamykają się na szare i monotematyczne gry. Niektórzy lubią produkcje artystyczne, nieszablonowe, egzotyczne, stylowe czy po prostu dobre. Cenią sobie różnorodność i bogactwo oferty. Ty z kolei jesteś ignorantem, który rzucił dla przykładu Halo - spoko, w tym roku dostaniesz 6 odsłonę i Halo Wars,.

Wymieniłem gry z KAŻDEGO segmentu. Lubisz japońsczczyznę? - masz ją całą masę na PS4. Lubisz gry filmowe i zachodnie blockbustery? masz ich całą masę na PS4. Lubisz dobrej jakości indyki jak Transistor czy Bound? Znowu masz pełno gier do wyboru. Konsolę się kupuje dla GIER. Nie dla 10 wersji limitowanych padów.

MS powinien zniknąć z branży konsolowej. Ta firma to rak, przez którą wprowadzono płatne online na konsolach. Chcieli też zniszczyć rynek wtórny gier i wymusić stałe podłączenie do Internetu, zmienić gry w usługę, do której nie mamy własności. Teraz z kolei skasowali jedyny ciekawy tytuł z swojej oferty, dla którego rozważałem niegdyś kupno Xone. Ta firma ma gdzieś swoich użytkowników i szybko ucina wsparcie dla swoich sprzętów. Tak jak to zrobili z Xboxem i X360, gdzie pp 6 latach tego drugiego nie wydawali już nic godnego uwagi - mimo, że mieli gigantyczną bazę użytkowników. Wcześniej przynajmniej mieli jakieś gry i starali się o różnorodność gatunkową (blue dragon, lost odyssey, fable, PGR, Kameo) teraz jadą na Forzie i Halo, by od świętnie rzucić graczom Kolejne Gearsy. Żałosna sytuacja. Jeszcze znajdują się ludzie, którzy ich bronią, masakra.
Poziom: 24
Urge do m4tekt dodano: 02.02.2017, 09:07
Ałł ale zabolalo hehe. A wiesz kto to taki jak dyslektyk. To ja nim jestem wiesz i tego sie nie wstydzę.Bo nie szkola jest miarą czloweka. I ty pewnie sie za lepszego uwazasz bo nie masz problemu z pisaniem itp. Jak bys byl inteligietny :) to bys wylapal sens a nie wytykal komus bledy interpunkcyjne i stylistyczne:)
Poziom: 30
kaczmar456 do m4tekt dodano: 02.02.2017, 09:49
Ja tylko dodam, że dla tego skasowanego tytułu planowałem wymianę PS4 na XBO, i gdybym to zrobił to poczułbym się teraz solidnie wydymany i okrutnie oszukany przez MS.

Na PS4 mam dostępnych masę świetnych tytułów które Lau już wymienił i parę innych killerów w drodze, jak NiOh, Horizon, Kingdom Heartsy, DQ Heroes 2, Ni no Kuni 2, God of War czy remastery Crasha Bandicoota. I muszę wspomnieć, że w swój ulubiony gatunek, czyli w bijatyki mogę zagrać na najlepszym padzie stworzonym do tego. D-pad na XBO jest tak skaszaniony, że na tym nie powinno się grać. Na PS4 szykuje się solidne granie w tym roku, na XBO póki co będą dostępne cztery ekskluzywne tytuły (multiplatform nie liczę) i coś tam się przebąkuje o wydaniu Phantom Dust przed E3, no ale nie zmienia to faktu, że Xbox nie ma do zaoferowania nic jeśli chodzi o różnorodność w bibliotece. Na samej Forzie, Gearsach i Halo bym nie pociągnął.
Poziom: 29
lbk do Laughter-XIII dodano: 02.02.2017, 10:41
Już tak nie fanbojuj, bo jedna korpo warta drugiej korpo. $ony niby nie uwala swoich produktów? M$ wszedł w tę generację tragicznie na czym Sony zbudowało "4 the players (remaster edition)", ale przez to musi się teraz bardziej gimnastykować, a na tym zyskują gracze.
Poziom: 58
Laughter-XIII do lbk dodano: 02.02.2017, 11:12

lbk napisał:

$ony niby nie uwala swoich produktów?

Fakty chłopie wyglądają tak:

Xbox - zamordowany po 4 latach, co mnie nie dziwi ze względu jego zerową popularność. PS2 z kolei po premierze PS3 dostało jeszcze świetnego God of War 2 czy Personę 4, Bully od Rockstar, Final Fantasy XII, Kingdom Hearts 2, MGS3: Substince, Yakuzę 2

X360 pomimo gigantycznej przewagi nad PS3 w ostatnich latach dostawał crapy pokroju Dark. Remaster Fable i Halo z pierwszego Xboxa a po premierze Xone mógł jeszcze liczyć na crossgenową Forzę Horizon 2. Po 6 latach olali prawie całkowicie konsolę z bazą około 70-80 mln użytkowników a żaden producent 3rd party nie chciał tam tworzyć gier na wyłączność.

W tym samym okresie PS3 dostało - The Last of Us, Yakuze 5, Tales of Xillia 2, Puppeteera, God of War: Wstąpienie i parę innych godnych uwagi tytułów z najróżniejszych gatunków nie tylko od Sony, ale i wydawców 3rd party.

Remaster Station - 40 pudełek z grami mam z czego tylko dwa są remasterami, w tym Metro Redux :D Faktycznie, bieda w ch*j. Premier jest od zatrzęsienia (nie tylko exów), jeśli ktoś nie potrafi znaleźć dla siebie tytułu to musi mieć wybitnie ograniczony gust i zainteresowania grami.

To co, masz jakieś argumenty, czy na przytoczone fakty potrafisz odpowiedzieć tylko zarzucaniem fanbojostwa? Żałosna próba zdyskredytowania czyjejś wypowiedzi w chwili gdy brakuje "amunicji" do prowadzenia dyskusji :D

Czy może z tym uwalaniem odnosiłeś się do Move'a i Vity? nawet nie każ mi przytaczać sytuacji Kinecta, bo na jego tle Move to cała kopalnia gier wartych ograniach. Żeby tylko na szybko wymienić oba Sports Champions, wsparcie dla Killzone'a 3 i Resistance 3, The House of the Dead, Dead Space i trzema odsłonami Resident Evil.

Prawda jest taka, ze MS nie oferuje w obecnej chwili NIC. Exów i zapowiedzi najzwyczajniej w świecie brak. Różnorodności gatunkowej - BRAK. Multiplatformy wyglądają i działają lepiej na PS4. Możesz sobie co najwyżej pada elite za 500 zł kupić i to w 10 różnych kolorach. Albo czekać na Scorpio, którego 6terraflopów pozwoli na natywne 4k w grach o 5 letniej grafice i VR. Do niczego więcej jego nadwyżka się nie nada, bo i tak będzie to sprzęt ograniczany specyfikacją Xbox'a One. Chyba, że nagle wycofają się z zasady nie dzielenia społeczności i zrobią z niego next-gena, którego gry nie będą wychodzić na Xone - wówczas będzie to najsłabszy przyrost mocy w historii generacji konsol, a MS znowu wypnie się szeroko na miliony graczy. Fakt, pograsz przez rok w ładniejsze multiplatformy i pewnie garstkę exów, które zapowiedzą na E3, a potem sprzęt znowu pójdzie pod młotek, bo na horyzoncie będzie już PS5. Standardowa taktyka MS.

Sony z kolei potrafi przez 10 lat trzymać i finansować projekt, o który fani się domagają, nawet pomimo tego, że to inwestycja totalnie nierentowna i przynosząca straty finansowe dla korporacji. Jedna konsola oferuje Ci to samo, ale w lepszej jakości i dodatkowo kilkadziesiąt gier niedostępnych u konkurencji. No, ale co tam! Dali project cars do golda a w plusie znowu indyka, więc MS niszczy Sony :D żenua

Uwaga, SPOILER!
[Pokaż]

Edytowano 1 raz. Ostatnio: 02.02.2017, 11:13
Poziom: 36
nadra1984 do Laughter-XIII dodano: 02.02.2017, 12:47
Prosze Cie, nie porownuj smieciowego Move do Kinecta. Miałem i jedno i drugie i wiem co pisze.
Poziom: 27
axeMaltesse do Laughter-XIII dodano: 02.02.2017, 14:59
To kiedy przenosimy sie na Switcha? Bedziemy mogli grac na kibelku :v
----------------
Teraz tak na powaznie. Ludzie, którzy brionia XO czy slepo wierza w Scorpio sa po prostu ograniczeni umyslowo, LUB maja XO w domu i ich sciska w dolnej czesci pleców z wiadomego powodu.
Gra wychodzi, powiedzmy bf1 - pojawiaja sie porównania XO/ps4/pro -> wychodzi jedna wielka flustracja, ze konsola innej branzy ma po prostu lepiej dzialajacy tytul. Zaczynaja sie interesowac co to te Sony ma. Niespodzianka! Masa Exów, jakich nie ma MS, ida dalej, szukajac dziury w calym, bo przeciez nei moze byc tak dobrze... O! Jest! Oferty darmowych gier jakie gracze dostaja, czas rozpetac gównoburze i rakowisko na bazie Halo/Geras i innych bzdur, bo oni maja lepsze oferty. Tylko tak na powaznie. Dla mnie plus promuje gry jak i firmy którym w dziejach AAA i kazdemu znanych tytulów traca. Swietny RL, This war of Mine itd to tylko przyklady tych indyków jakie porywaja ludzi na kilkadzesiat godzin.
Niestety LBP3 juz mam ale szczerze, konsole sie kupuje dla gier, a teraz jeszcze popularne jest w strategii sony multiplatformówka Exów na Piecach z W10. Po co mi konsola jak Forze ogralem na Pc? Oni sami zabijaja swój rynek gier, a 6TF przy mocnym piecu wypada srednio juz na starcie.
============
ZAPOMNIALBYM!

Zaraz bedzie mozna zmieniac tapety na PS4. To juz taki picykowy krok... prawda :)? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 02.02.2017, 15:03
Poziom: 58
Laughter-XIII do nadra1984 dodano: 02.02.2017, 19:11
A jednak, muszę się jeszcze pastwić nad Kinectem... no skoro chcecie, ale kopanie leżącego nigdy nie jest zabawne... :D

No to co "piszesz", bo nic nie widzę?

Jak tam Kinect w Mass Effect 3 się sprawował? A.. no tak, w normalnych grach jego użycie ograniczało się do roli headsetu lub słuchawki BT z carrefoura za 25 zł i polegało na używaniu komend głosowych... Faktycznie, zajebisty sprzęt, nie ma co.

Dla porównania ja spędziłem kilkadziesiąt godzin w multi w KZ3 sterując move'em. Przeszedłem całego Socoma, Bioshocka: Infinite, Heavy Rain, Infamous: Festiwal Krwi i Resistance 3, czy nawet mniejszą Daturę. Kilkadziesiąt godzin sterowałem nim w No More Heroes: Heroes's Paradise. Ponad 30 godzin wymachiwałem Movem w RE5, spaliłem niezliczone ilości kalorii w The Fight. Ograłem kilkukrotnie The House of the Dead: Overkill i Dead Space: Extraction, które były jednymi z najlepszych gier pod kanapowego co-opa na PS3. Obie części Sports Champion sprawdzały się świetnie w roli party games, gdy wpadli znajomi nie do końca obeznani z grami. Różdżkę jeszcze odkurzę, gdy będę nadrabiał Epic Mickey 2, De blob 2, Portala 2, czy Oddworld Stranger's Wrath i Okami HD - szczególnie te trzy ostatnie to duże, kultowe i bardzo dobre tytuły :)

Kinect zaoferował z kolei dwa zestawy minigier i Dance Central. Jeśli coś jeszcze godnego uwagi wyszło na ten sprzęt to chętnie o tym przeczytam - nie piszę tego złośliwie, chętnie się dowiem co ma on do zaoferowania, bo jeśli poza Dance Central znalazłbym dla siebie z 5 fajnych gier, to bym go wyrwał za grosze do swojej 360tki.

No, ale ja jedynie kojarzę gówna pokroju Steel Batalion, Fighters: Uncaged, Dragon Ball Z, Star Wars Kinect, Rise of Nightmares - każda z tych gier ma jedną wspólną cechę i polega ona na tym, że przez większość czasu to po prostu NIE DZIAŁA.
https(...)pWuV_zvo

Move w przeciwieństwie do Kinecta - działał i to na tyle dobrze, że jego precyzja jest do dzisiaj wystarczająca by pełnić rolę kontrolerów ruchowych wykorzystywanych w goglach VR. Microsoft jedyne co zrobił z Kinectem to wciskał kit, że ta gówniana kamera jest niezbędna do działania Xbox One i musi być sprzedawana razem z konsolą. Tylko po to by w końcu ją wywalić i obniżyć cenę całej konsoli, a tą pomyłkę zesłać w nicość. Nie, serio. Ktoś w ogóle pamięta, że Xbox one dostało kinecta 2.0? Wyszła na to jakaś gra? :D Zgaduję, że jeśli tak, to pewnie Just Dance i Dance Central. To nawet nie jest śmieszne :D Edytowano 1 raz. Ostatnio: 02.02.2017, 19:13
Poziom: 29
m4tekt do Laughter-XIII dodano: 03.02.2017, 00:03
Nie każdy musi lubić to co ty lub ja... Nie gram w żadne Japońskie tytuły, indory praktycznie mnie nie interesują, a samograje typu heavy rain nie należą do moich ulubionych. Mam swoje gusta i widocznie nie mam tyle czasu co ty żeby grać we wszystko co dają lub by spędzać 100h w jednej grze, swoją drogą DriveClub jest cienki, do takiej Forzy nie ma nawet startu. Ms chociaż serwuje swoim użytkownikom porządna infrastrukturę sieciową, wysokiej jakości usługi typu EA Access lub GWG, jakość wykonania sprzętu który nie wyje jak suszarka i nie trzeszczy w dłoniach, analogi nie zdzierają się po tygodniu użytkowania, bateria nie rozładowuje się po 3h grania, oferują wsteczną kompatybilność a nie tylko odgrzewane kotlety żądając przy tym cenę jak za nowy produkt. Skoro MS jest taki zły wprowadzając płatny online a Sony postrzegasz jako zbawiciela konsol to czemu i oni go wprowadzili? Płatny online to ździerstwo ale MS rekompensuje mi go chociaż stabilnością serwerów i dobrą ofertą GWG. Widzisz, nie interesuje mnie 1000 exow bo i tak w nie nie zagram, interesuje mnie ten jeden w który chce aktualnie zagrać. Różnica między mną a tobą jest taka, że ja te konsole traktuje tylko i wyłącznie jako produkt, chce zagrać na PS4 to gram na ps4 a gdy najdzie mnie chęć na Xboxa to gram na xboxie. Nie przywiązuje się do sprzętu emocjonalnie tak jak ty bo to tylko sprzęt, stać mnie na jeden i drugi a korzystam z tego który proponuje mi najwięcej a teraz jest to Xbox. Ps4 ma zdecydowanie więcej exow i to jest fakt, jednak ty racjonalizujesz swój zakup, jesteś fanbojem sony a tekst o MS który jest rakiem branży i, że powinien z niej zniknąć to nawet nie skomentuje... Widocznie nie wiesz co oznacza monopol.
Poziom: 56
Musiol do m4tekt dodano: 03.02.2017, 00:51
Dawno nie bawiłem się w masowy quote fight, ale tyle bzdur ile tu jest, aż się o to prosi.

Cytat:

wysokiej jakości usługi typu EA Access
Nie MS tylko EA.

Cytat:

jakość wykonania sprzętu który nie wyje jak suszarka i nie trzeszczy w dłoniach
Nie przypominam sobie by moja konsola/pad trzeszczały/wyły.

Cytat:

analogi nie zdzierają się po tygodniu użytkowania
Co działo się ponad 3 lata temu i w kwartał od premiery PS4 wszystkie produkowane pady miały inną gumę.

Cytat:

bateria nie rozładowuje się po 3h grania
No nie, DS4 wytrzyma spokojnie dwa razy więcej przy maks podświetleniu, więc masz rację - nie po 3h grania.

Cytat:

nie tylko odgrzewane kotlety żądając przy tym cenę jak za nowy produkt
No tak, bo Microsoft nie ma na swojej konsoli ani jednego remastera i nawet żadnego nie stworzył sam.

Cytat:

MS rekompensuje mi go chociaż stabilnością serwerów
Była to prawda w erze X360, w tej generacji to często powtarzana bajka, bo XLive leży równie często co PSN.

Moje trzy grosze wtrącone, możesz dalej nazywać Laughtera fanbojem jako kontrę do jego argumentów. Bo jak nie od dziś wiadomo, gdy ktoś ma argumentu - rzuć mu że jest fanbojem. Wygrasz na 100% internetową przepychankę. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 03.02.2017, 00:52
Poziom: 58
Laughter-XIII do m4tekt dodano: 03.02.2017, 09:57
Monopol na rynku konsol miał miejsce przy okazji generacji PS1 i PS2 - jak dobrze wiemy, społeczność graczy często przywołuje te czasy jako najlepsze w historii gier :) MS nic nie oferuje sobą, nie jest żadną konkurencją. Był nią dla Sony 10 lat temu. Zdecydowanie lepiej dla graczy wypada Nintendo, które ma chociaż własną drogę kierunku i oferuje odmienne doznania z gier.

Dlaczego Sony wprowadziło płatne online? Bo nie są ślepi i widzieli ile miliardów zgarnia MS na x360. Tak czy siak - nawet bez MS pewnie i tak by je w końcu wprowadzili, ale teraz to tylko gdybanie.

Serwery danych gier dostarcza wydawca a nie MS. Jeśli gra ma zje*any kod sieciowy to będzie lagować i wywalać z serwerów niezależnie od tego czy wyjdzie na XLive, psn czy steama. Dobrym przykładem jest chociażby Soul Calibur 4, który na x360 był tak samo niegrywalny przez sieć na obu konsolach. Cała ta magiczna różnica w działaniu XLive i PSN jest niezauważalna dla większości graczy. Szczególnie, że MS niejednokrotnie pokazał, że przed atakiem ddosem są tak samo bezbronni jak Sony. Wiem co mówię, bo spędziłem sporo godzin w Gearsach 2 i (próbowałem) w SC 4.

Też mnie stać na inne konsole. Pokuszę się o stwierdzenie, że na konsolach "nie od Sony" spędzam zapewne więcej czasu niż Ty.

Ciebie nie interesuje różnorodność biblioteki i próbujesz dyskredytować bardzo dobre tytuły osiągające często pułap ocen 80-90%. Jak widać jesteś w mniejszości, dlatego Sony sprzedało ponad 50 mln konsol a MS nieco ponad 20mln.

Driveclub porównałem do Project Gotham Racing, nie do Forzy. Zapewne nie pamiętasz, że jeszcze niedawno MS wydawał gry z tej serii. Jeśli ktoś jest fanem czystego arcade i nie lubi symulatorów to w stronę Forzy nawet nie spojrzy. Edytowano 3 razy. Ostatnio: 03.02.2017, 10:00
Poziom: 29
m4tekt do Musiol dodano: 03.02.2017, 10:09
1. Mam PS4 od premiery i słyszę jak wyje, nie wspomnę o żałosnym serwisie Sony.
2. EA Access jest w ofercie MS? Jest. Sony nie pozwoliło na udostępnienie tej usługi w swoim portfolio, plus dla MS.
3. Ja trafiłem na te zdzierające się pady.
4. Chyba nigdy nie grałeś z podłączonym zestawem słuchawkowym.
5. Jakieś remastery są, ale nie jak w ofercie ps4. Słyszałeś o wstecznej kompatybilności?
6. Grę na xboxie pobiorę w 3 godziny a nie w 24h jak to bywa na PS.
Ale jakie on ma argumenty? Stęka cały czas coś o ilościach exów które mnie nawet nie interesują i mimo powtarzania mu ciągle, że to kwestia gustu ten mi na siłę wytyka, że jakieś Digimony na PS4 są a na xboxie nie ma. Mam uznać, że ps4 jest lepsza konsolą, bo ma więcej gier które mnie totalnie nie interesują? Nintendo ma praktycznie same exy i szału nie robi;) z resztą, najwięcej i tak gra się w multiplatformy. Jeśli to co on wygadywało o raku branży i jednej słuszniej konsoli nie jest fanbojstwo to ja jestem baletnicą. To tylko kawałek zacofanej technologii a wy bronicie jej bardziej niż własnej matki, żałosne.
Poziom: 56
Musiol do m4tekt dodano: 03.02.2017, 10:15

m4tekt napisał:

To tylko kawałek zacofanej technologii a wy bronicie jej bardziej niż własnej matki, żałosne.
Skoro prostowanie informacji nazywasz bronieniem, to niech ci będzie.

1. Mam PS4 od premiery - nie wyło mi nawet przez chwilę.
2. No jest. Jest też na PC. I tak, Sony nie zgodziło się z jakiegoś powodu na usługę u siebie. Więc jeśli ktoś lubi cyfrę i jara go fakt, że gry się mu wypożycza to faktycznie - zaleta. Ja wolę jednak być właścicielem pudełek, więc ani PS+, ani GwG czy EA Access do mnie nie przemawiają.
3. Ja też, po roku guma zaczęła schodzić. Kupiłem za 2 złote nakładki i jest ok, chociaż jak mówię - problem był przez 3 miesiące.
4. Tym szajsem z zestawu? No nie.
5. No na PS4 jest więcej remasterów od Sony, głównie dlatego, że też Sony mogło się pochwalić lepszą biblioteką na PS3 (bogatszą), ale też Sony nie ma u siebie paczki staroci z N64 i starszych konsol. Wsteczna kompatybilność? Znam. U mnie nazywa się to PS3 leżące na biurku. 100% zgodności z grami które mam. Wkładam płytę i od razu gram, nie muszę czekać na łaskę Sony.
6. Zdarza się. U mnie PSN działa wyjątkowo dobrze, kwestia dobrego łącza.
Poziom: 29
m4tekt do Laughter-XIII dodano: 03.02.2017, 10:21
Ludzie którzy żyli w czasach komunizmu też do dziś wspominają go jako najlepszy okres w życiu:) stabilność usługi to również fakt, że wejście do psstore czasem zajmuje mi 15 minut a pobranie bf1 zajęło mi 14h gdzie na xboxie miałem tą grę w niecałe 3h. Gry które mi podałeś kompletnie mnie nie interesują a ciebie nawet bardzo, jak byś czytał uważnie moje posty to byś wiedział, że Exy to kwestia gustu i te które podajesz w żadnym stopniu nie wpłyną w moim przypadku na ocenę końcową konsoli. Dla ciebie lepsze jest PS4 a dla mnie Xbox i co będziemy się tak sprzeczać do końca dnia? Szacunek dla ciebie, że nie wspomniałem jeszcze o 900p:) nie przekonasz mnie a ja ciebie, dziękuję za ddyskusję:) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 03.02.2017, 10:23
Poziom: 29
m4tekt do Musiol dodano: 03.02.2017, 10:37
1. Pewnie te wszystkie narzekania użytkowników na wyjącą konsole lub wolne pobieranie to ich chore wymysły lub prowokacja.
2. lepiej trzymać 50 konsol by zagrać na nich w różne gry :)
3. 2zl za grę na rok to czyste ździerstwo i Sony obroniło gracza przed takim wyzyskiem!
4. Jak to? Sony mogło dać coś słabego do swojej super konsoli?
Po twoim poście już nigdy nie spojrzę na konsole ps4 tym samym wzrokiem! Teraz już wiem, że żyłem w błędzie, jeszcze dziś spale Xboxa na stosie wyznając tylko jedną słuszna konsole PS4. Ci wszyscy oszuści co pisali o problemach z konsolami, lub usługami muszą być opłacani przez MS bo przecież Sony to tak porządna firma, że nie możliwe by coś było źle. Dzięki, bracie za otwarcie oczu! Niech #4TheFraj yyyy #4ThePlayers będzie z tobą!
Poziom: 56
Musiol do m4tekt dodano: 03.02.2017, 10:56
1. Tego nigdzie nie napisałem. opieram się po prostu na moich doświadczeniach, bo Twój komentarz brzmiał jakby każda konsola wyła, trzeszczała i była do kitu.
2. A kto mówi o 50 konsolach? Chcę grać w każdą grę z na przykład PS3, to mam PS3 i nie muszę czekać aż mi ktoś ze swojej łaski doda ją do wstecznej kompatybilności. Każdą grę mam na płycie, dostępną kiedy mi się tylko podoba. Jestem fanem takiego rozwiązania, bo jest praktyczniejsze i wygodniejsze. Jesli ktoś jest fanem sprzedawania starszych konsol i potem życiu na łasce pana aż ten mu doda jakąś grę w kompatybilności wstecznej (niezależnie czy to MS z wybiórczą kompatybilnością czy Sony bez niej) - jego wybór.
4. No, na przykład całe PS4 jest dużo słabsze niż powinno od początku być. Moim zdaniem, którego nigdy nie kryłem i jeśli poszukasz, to znajdziesz mój tekst sprzed bodajże dwóch lat w którym piszę o PS4 jako konsoli robionej po kosztach. Dlatego kupiłem PS4 Pro, bo jest w jakimś stopniu tym, czym chciałem żeby PS4 było. Droższym, ale mocniejszym sprzętem.

Poza tym, serio, zabawny jesteś. Innym zarzucasz fanbojstwo na lewo i prawo, ale gdy ktoś korzysta z normalnych argumentów od razu uciekasz w jakieś chore absurdy, słabe ironizowanie i nieśmieszne żarty. Byle pokazać, że wolisz Xboksa. No super. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz - wchodząc na stronę gdzie najwięcej jest ludzi grających na PS4, po co im piszesz że ich sprzęt wyboru ssie i najlepiej żeby sobie kupili coś innego?
Poziom: 27
axeMaltesse do m4tekt dodano: 03.02.2017, 11:03

m4tekt napisał:

Ludzie którzy żyli w czasach komunizmu też do dziś wspominają go jako najlepszy okres w życiu:)


Polska juz sie cofa do czasów PRL'u, kwestia czasu tylko kiedy bedziesz miec komunizm...

==============
Dalej sie sprzeczaj, ale jak sam napisales. Z FANBOYami nie wygrasz, wiec nie wiem po co sie klócisz w ogóle. Strata czasu... Ale swoimi glupotami przynajmniej dostarczas mi rozrywki w piatkowy dzien w pracy :)
Poziom: 45
poikao do m4tekt dodano: 03.02.2017, 11:25
Zawsze w przypadku takich wymian zdań sprawdzam od czego się zaczęło, bo często w trakcie wymiany zdań gdzieś to ucieka.

Poniżej twoja odpowiedź na komentarz Urge o tym, że Xbox oferuje tylko lepsze gry w GWG i wsteczną kompatybilność:

m4tekt napisał:

Puknij się w czoło. Wsteczna kompatybilność jest super sprawą bo daje możliwość zagrania w setki tytułów z poprzedniej generacji za psie pieniądze lub nawet za darmo, ty natomiast pokornie wydasz hajs na remastery:) graj w stare a płać jak za nowe bo PS4 remasterami stoi. Domyślam się, że konsole MS widziałes jedynie w sklepie i stąd twoja wiedza co może ci ona zaoferować. Podpowiem ci jedynie, że mając te 2 konsole w domu to w PlayStation lepsza jest jedynie rozdzielczosc.


Z jednej strony rozumiem Cię. Dla CIEBIE Xbox jest lepszy bo posiada gry które trafiają w twój gust, nie posiadasz poprzedniej generacji więc kompatybilność jest dla Ciebie zbawieniem i najwyraźniej nie zwracasz aż takiej uwagi na grafikę. No i mega ważna jest prędkość pobierania (najwyraźniej fan cyfrówek). No i w tym momencie nikt nie ma prawa Ci wmówić, że (cytując pewnego prezesa) czarne jest czarne a białe białe. Takie jest twoje zdanie i koniec pieśni.

Dyskusja jednak zaczęła się, bo dissowałeś PS4 i stwierdziłeś, że JEDYNĄ przewagą PS4 nad X1 jest rozdziałka. Podałeś to jako obiektywną prawdę. No więc Lau zarzucił Cię argumentami, że tak nie jest. Podobnie Musiol. Simple as that.

Nikt nie napisał, że SONY jest święte, żadne korpo nie jest. Każda firma, a zwłaszcza korpo, istnieje by zarabiać hajsy. Nie inaczej jest z Ninny czy z CDPR. Nie przeszkadza to lubić jakąś firmę (czy to MS czy SONY czy Nintendo) za to co robi.

Ja np. lubię SONY, bo wydaje interesujące mnie gry, a wbrew opinii o spadku jakości ich produktów (co jest zapewne prawdą) ja na żadnym sprzęcie się nie zawiodłem. Czy mogliby robić coś lepiej? No jaha!

Ty lubisz MS bo masz jedno urządzenie na którym możesz pograć w tą i poprzednią generację, odpowiada Ci struktura sieciowa, a łindołs nigdy Cię nie zawiódł (oczywiście trochę śmieszkuję ;) )

Ktoś inny lubi Ninny za to, że idzie pod prąd i jest innowacyjne.
Poziom: 29
m4tekt do Musiol dodano: 03.02.2017, 21:59
Ja im nie mówię żeby zmieniali konsolę, niech grają na czym chcą:) sam posiadam obie i widzę zalety i wady jednej i drugiej. Wracając do wycia konsol, na tej stronie było bardzo dużo tematów z tą tematyka więc chyba problem był? To jest strona o PlayStation, zgadzam się. Jednak nie jest to kółko niebieskich masturbatorów by spuszczać się jaka to PS4 jest cudowna a Sony to już ogóle. Z resztą, to nie ja pierwszy uderzyłem w stronę MS.
Poziom: 29
m4tekt do poikao dodano: 03.02.2017, 22:04
Masz rację:) troszkę też dałem się ponieść:) miałem poprzednią generacje jednak bardzo dużo gier mnie ominęło i dlatego chwalę sobie to rozwiązanie:)
Poziom: 15
niszczyciel dodano: 07.02.2017, 14:10
Jak od 8-ego? Dziś już można pobierać LBP i spółkę.
Wtfsony [37.47.150.***] dodano: 01.02.2017, 18:34
Jakie indyki xd przecież to najgorszy syf który się nie sprzedaje xd współczuję wszystkim którym podobają się gry tego typu xd sony ssie kutachy xd
Loooool [95.91.225.***] do Wtfsony dodano: 07.02.2017, 16:53
Lecz się na nogi bo na łeb już za późno ..
xd
Adam [46.228.94.***] dodano: 07.02.2017, 15:43
Mam pytanie, syn pogrywa na LBP3 z płyty - mogę zainstalować darmową wersję z PS+ bez utraty jego postępów w grze?
Poziom: 33
FEZco do Adam dodano: 07.02.2017, 16:57
Jeśli plus jest na jego koncie, to możesz to zrobić i pobrać zapisy z chmury, jednak jeśli PsPlus jest na jakimkolwiek innym koncie, to zapisy zostaną utracone. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 07.02.2017, 16:58
NieWnikaj93 [83.29.252.***] dodano: 07.02.2017, 17:47
Co za szajs... Litości.
Poziom: 19
Scoiko dodano: 07.02.2017, 17:42
Szukam chętnych do zrobienia platyny w Little big planet 3. Głównie chodzi o coop. Scoiko pan od jakby co :)
Sasuke_here [37.248.157.***] do Scoiko dodano: 07.02.2017, 17:49
dodaj mnie na psn to pomogę
Poziom: 14
Ordnaxx dodano: 01.02.2017, 17:53
ale na gry na Vite to znów przykur**li
aaa [94.42.224.***] do Ordnaxx dodano: 07.02.2017, 15:19

Ordnaxx napisał:

ale na gry na Vite to znów przykur**li

Na PS3 tez nic ciekawego od 6 miesiecy :-(
Andrejoo [31.1.119.***] do aaa dodano: 07.02.2017, 21:23
Mi się zdaje że masz tylko ps3 wiec radze po prostu nie liczyć juz na tytuły z abonamentu tylko - gry na trójkę są juz po 30 zł -po co się rozczarowywac na własne życzenie pozdrawiam. To jest dodatek ludzie do usługi online i o ile Cię ziomus rozumiem bo tylko się smucisz bo możliwe ze jeszcze pamietasz złote czasy plusa gdzie dawali hiciory na ps3 tak teraz hejtujajacych z taką nienawiścią jak inni tutaj niepojmuje
Poziom: 24
xavris dodano: 01.02.2017, 20:08
LBP trochę ratuje sytuację, bo pewnie kupa ludzi ma to w pudle, więc będzie można się go pozbyc.
Poza tym niestety najsłabszy miesiąc od dłuższego czasu, a mieli naprawdę dobrą serię przez kilka miechów z rzędu.
nRx [78.9.100.***] do xavris dodano: 08.02.2017, 10:06
że co mieli?
G2 [213.233.132.***] dodano: 01.02.2017, 18:58
Niech tylko wyjdzie ten nowy x to sie tak wy.....le na Sony ze ojeju moja jedyna konsola całe życie było ps do dzisiaj mam jedynaczkę ale miarka sie przebiera z tym jak nas traktują generalnie mam w co grać i nie potrzebuje ich łaski ale mnie trafia jak widzę podejście MS do ludzi a Sony wystarczy porównać co dostali gracze na x a co na ps4 żenada
A ludzie sie tu oszukują nie jest złe itp go..no prawda jest złe jest tragicznie pod tym względem z wyj.....niej nas z tym ps4,5 tez przegięli na maxa brak slow
radecki five [178.235.251.***] do G2 dodano: 02.02.2017, 05:26
Ale łączysz wątki że:
1. Wartość korporacji Microsoft 491,71 mld $ VS Sony 38,3 mld $;
2. Na rynku 2,5 razy więcej konsol PS niż XBox;
3. Rozumiesz zasadę działania praw oraz zależności przyczynowo skutkowych rządzących się w makroekonomi;
Jak dodasz te składniki to powstanie wynik mówiący że Sony jako lider na rynku konsol nie musi nic robić bo jest liderem a póki co xbox one jest w sklepach a nie scorpio więc owy produkt musi być sprzedawany bo inaczej nie generuje zysku lecz straty. Tak wiec Microsoft stosuje taką politykę aby grami AAA przyciągnąć klientów i go na to stać.
Miejmy nadzieję że Microsoft ze swoim Scorpionem wyciągnął już wnioski z poprzednich generacji konsol i tym razem zaprezentuje pelnoprawny produkt a nie przerost formy nad treścią
Odmienną kwestią której nie jestem w stanie do końca zrozumieć, jest ta dotycząca opłaty za rozgrywkę online pod postacia ps plus a następnie wylewanie wulgarny opinii dotyczącej dyskusyjnej jakości (chociaż ja uważam że to bardziej kwestia gustu) gier dodawanych za Free i mających na celu zmniejszenia posmaku goryczy za rozgrywkę multi. Według mnie opinia poparta wydaniem 13 PLN za ps plus obnazajacych tak naprawdę brak równowagi umysłowej komentatora.
Poziom: 8
Padaka do radecki five dodano: 07.02.2017, 16:46
Amen. :)
nRx [78.9.100.***] do radecki five dodano: 08.02.2017, 10:10
Właśnie Sony pokazało jakim pełnoprawnym produktem bylo PS4 gdy w dniu premiery dano jasno do zrozumienia, że wyszedł im słaby bubel, który chcieli naprawić PS4 Pro - z tym, że..... coś chyba słabo mają ze sprzedażą PS4 Pro skoro markety nie zamawiają tej zabawki do sprzedaży =)
Ka759mil [31.0.120.***] dodano: 01.02.2017, 17:36
Komentarz ukryty [Pokaż]
SERIOL [176.221.120.***] do Ka759mil dodano: 07.02.2017, 21:56
Hejka chciałem kupic PS4 pro ,a tu nigdzie nie am skonczyly sie WTF? bylem w saturnie , media expert, avans ,media markt i wszedzie nie maja.

Wie ktos gdzie mozna kupic nawet przez neta za 1800???? tylko , zeby strona byla wiarygodna.
tez nie kupił [89.64.19.***] do SERIOL dodano: 08.02.2017, 06:01
U Januszy frajerów z PL na OLX
Agrawa [83.4.87.***] do SERIOL dodano: 08.02.2017, 08:15
Czekaj cierpliwie do świąt będzie wysyp pośpiech szkodzi
Poziom: 11
kud47 do SERIOL dodano: 08.02.2017, 09:19
media expret pokazuje że ma w niektórych sklepach ps4 pro, pytałeś o to w sklepie?
Poziom: 60
XandeR666 do SERIOL dodano: 08.02.2017, 11:53
Pytałem o PS PRO w salonie Sony Centre Katowice w ubiegłym tygodniu i nikt nie potrafił udzielić informacji kiedy będzie dostępne, trochę dziwne.
Podglądam stronę sieci Avans, pisze że czas realizacji zamówienia między 3-5 dni, ale cena poszła w górę - 1849 zł
Poziom: 38
Bargi dodano: 08.02.2017, 13:51
A ja właśnie czekałem spokojnie na LBP i się doczekałem. Super. :)
Poziom: 26
han'szczela'pierszy dodano: 08.02.2017, 13:52
$ The Players .. znaczy sie 4 the players ;)
Poziom: 25
xWinet dodano: 01.02.2017, 18:18
Pierwszy raz w plusie jest gra, którą kupiłem. Oczywiście LBP3
Poziom: 35
fLiPeRek21 do xWinet dodano: 01.02.2017, 18:29
hehe, to chyba jedyna gra, ktora mozna bylo miec wczesniej na plycie :)
Szuwax [86.20.250.***] do fLiPeRek21 dodano: 08.02.2017, 21:09
heh dobre +
Poziom: 12
boe dodano: 10.02.2017, 23:16
LBP nie jest aż tak dobre

Komentarze (125 opinii) Skomentuj

Reklama



Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.