3880V

Uncharted 3, Tomb Raider, Borderlands i inne gry dołączają do europejskiego PlayStation Now

Tagi: Borderlands playstation 3 PlayStation Network playstation now psn tomb raider uncharted

Uncharted 3, Tomb Raider, Borderlands i inne gry dołączają do europejskiego PlayStation Now

Usługa PlayStation Now w Europie rośnie w siłę. Do oferty dołączyły kolejne hity z PlayStation 3 w zestawie z kompletami dodatków.

Oferta PlayStation Now została znów poszerzona o nowe tytuły. Tym razem są to najlepsze gry od razu z zestawami dodatków. Lista nowych pozycji wygląda następująco:

  • Tomb Raider - Game of the Year Edition
  • Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Game of the Year Edition
  • The Walking Dead - Game of the Year Edition
  • Heavy Rain + DLC "Kroniki 1 - Taksydermista"
  • Borderlands - Game of the Year Edition
  • Beyond: Dwie Dusze + DLC "Zaawansowane eksperymenty"
  • Metro: Last Light - Complete Edition

Chociaż PlayStation Now wciąz nie trafiło do Polski, to kiedy usługa już do nas trafi, najpewniej dostaniemy dostęp do europejskiej usługi. Przypominamy, że PS Now pozwala grać w streamowane produkcje z PlayStation 3, ale oprócz szybkiego Internetu, potrzebujemy konsoli (PS4, PS3, Vita, PS TV), jednego z modeli telewizorów Sony Bravia i Samsung lub zwykłego peceta (pamiętajcie wtedy o padzie DualShock 3). 

Źródło: PlayStation Blog

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (11) Skomentuj

Poziom: 30
Wir dodano: 27.01.2017, 15:39
Połowa już była w plusie. kek
Poziom: 32
hubertuss03 dodano: 27.01.2017, 17:52
Fajnie jakby usługa u nas się pojawiła.
Poziom: 13
Emkuzet dodano: 28.01.2017, 12:38
1. Okej rozmineliśmy się rozumowaniu.

1a) Na czym taniej wychodzi taniej granie to jest duża dysputa bo różne są techniki optymalizacji kosztów ( steam family shearing i tym podobne rzeczy. ), nie chce mi się w to zagłębiać. Na pc masz humlbe bundle etc. na PS4 masz używki.

2. Dane masz na podane na konfie ich link poniżej.
https://drive(...)RVk/view

2a) Slajd 17 porównuje geforce now i ps now z nimi - jak lubisz technikalia.

2b) Tutaj znowu się rozmija nasze rozumowanie ja patrze z perspektywy startupu. Jak na taki biznes to jest dobry wynik z dobrymi perspektywami, co potwierdzaja kolejne rundy finansowania w wysokosći 4mln. Jeśli patrzysz z perspektywy gracza np. ps4 to ten 1 mln szału nie robi.

Co do rentowności, z opisu wynika że korzystają z gotowych już serwerowni więc łatwo skalować infrastrukturę. I bez oficjalnych danych nie ma o czym dyskutować.
Edytowano 1 raz. Ostatnio: 28.01.2017, 12:39
Poziom: 39
mravg dodano: 27.01.2017, 16:49
Nie oszukujmy sie streaming gier jest na reke wydawcom, devsom i firma oferujacym takie uslugi.
- Brak piractwa bo niby jak.
- Brak rynku wtornego
- firmy oferujace uslugi maja oczywiscie tez procent od kazdej gry.

Ale od 7 lat to jest nisza i to raczej mala, bylo OnLive padlo, podnioslo sie i znow padlo (obecnie Sony ma ich patenty), bylo GaiKai beta - Sony ich kupilo.
Wiec jest PS NOW i GeForce Now (od nvidii i tutaj jestem ciekaw czy to ich autorskie rozwiazanie czy placa sony za jakies patenty).

Ale mysle ze bardzo wiele czasu uplynie zanim owa nisza bedzie rosla. Poki co wydaje mi sie ze koszty infrastuktury, obslugi i utrzymania uslug steamingowych dla gier sa wieksze nizli zyski i poniesione koszty.

Poziom: 13
Emkuzet do mravg dodano: 27.01.2017, 17:01
Jest LiquidSky, który zjada ps now i geforce now :) w przedbiegach. Koszt wynajecia serwera tj. 2-6 pln na godzine w zależności od tego w jakiej jakosci chcesz grać od 1080p do 4k.Gdzie masz dostęp do wszystkich twoich gier z PC.

Infrastruktura jest , łącza też są bo pingi do frankfurtu gdzie są serwery z południowej polski tj. 40ms. Po LTE 80ms. Ogrywam teraz Bete for Honor tak i wpuściłem znajomego nie mówiąc mu że gra w chmurze, nic nie zauważył.

Kolejnym błedem jest mówienie o niszy, wiele osób gra od przypadku do przypadku w weekendy z racji braku czasu lub bycia fanem jednej serii i nie inwestują w PC / konsole , dla nich jest to idealne wyjście. Za ułamek tej kwoty mogą wypożyczyć pc i pograć w coś bez dużej inwestycji.

Druga grupa to osoby które na chwile potrzebują większej mocy przy jednym projekcie a tutaj obszar biznesowy jest niesamowity.

Nie ma się co zrażać do chmury wierze że będzie granie online istniało równolegle z konsolami i pc, jeszcze przez wiele lat.
Poziom: 18
PARKENS89 do Emkuzet dodano: 27.01.2017, 17:22
nikt nie mówi żeby się zrażać aczkolwiek to jest bardzo daleka melodia przyszłości grania w chmurze oczywiście porównując do obecnej skali korzyści wydawania kolejnych generacji konsol i gier na płytach tudzież w wersji cyfrowej... póki co jesteśmy przyzwyczajani do dystrybucji cyfrowej to rośnie w siłę ale powli :)
Poziom: 39
mravg do Emkuzet dodano: 27.01.2017, 19:51
Dobrze piszesz dostęp do Twoich gier na PC. To mała różnica w stosunku do nie mam sprzętu ni gier i chce pograć.
Niemniej poczytam o rozwiązaniu o którym napisałeś bo wydaje sie byc ciekawe.

Tu nie chodzi o zrażanie, sam piszesz ze długo stream nie wyprze grania jakie znamy teraz.

Co tylko potwierdza ze jest to nisza.
Ovv [94.254.241.***] do mravg dodano: 28.01.2017, 09:52
Moim zdaniem stream to przyszłość ale nie najbliższa. Do tej pory usługa taka nie cieszy się zbyt wielką popularnością z jednego powodu - łącza - mimo coraz szybszych i tak są z reguły niestabilne. Ale w przyszłości z nową technologią i minimalnym opóźnieniem w przesyle to może być to. Zamiast kupować PC za 5 tyś pln żeby wszystko chodziło w ultra kupujemy standardowy pc za 1,5 kafla i nie martwimy się kompletnie o sprzęt. Oczywiście najmniej na rękę będzie to producentom sprzętu, a najbardziej deweloperom gier bo będą mogli pisać na konkretne zestawy.
Poziom: 13
Emkuzet do mravg dodano: 28.01.2017, 11:48
1. Gry na pc są dużo tansze na promocjach niż konsolowe. Hity sprzed roku lub dwóch można wyrwać za 10-30 pln co tydzień praktycznie. Wieć jeśli ktoś mówi o tym że granie jest drogie to musi chyba grać we wszystki na premiere.

Więc pozostaje tylko kwestia czym masz na czym to odpalić. Liquid działa na takiej zasadzie że dostajesz PC w chmurze i możesz sobie zainstlować co chcesz uplay/steam/origin etc. Po czym grać w swoje tytuły. ( Liquid będzie miał też model reklamowy grasz za free oglądasz reklamy ).

2. Obecnie w liquidzie masz 1 mln 100 tys osób chętnych, bez żadnej reklamy tylko pocztą pantoflową jeśli to nisza :) to spoko. Realny zasięg do końca roku to 3-4 mln. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 28.01.2017, 11:49
Poziom: 39
mravg do Emkuzet dodano: 28.01.2017, 12:20
1. ale gdzie ja pisalem cos o cenach?
Ja o zupie ty o pupie - jest roznica miedzy streamingiem gier ktore zakupiles i posiadasz a streamem gdzie nie posiadasz wcale gry odpalasz TV i usluge streamowania i masz i o tym tylko pisalem.
Co do gier konsolowych no jakos ja czesto place mniej za przejscie gry nizli musialbym zaplacic na PC - kupuje plytke ogrywam sprzedaje. Wiec zostawmy temat cen - watpie zeby ktos na PC ogral Wolfa czy inne watch dogs za 5pln ;)
Wiec granie nie musi byc drogie niezaleznie od platformy po prostu potrzeba troche cierpliwosci i mozna optymalizowac koszty.

Sprawdzilem widze ze jest opcja free do 3h z reklamami, przyznam ze na tyle mnie zacheciles ze wyproboje. Nie zrozum mnie zle ja nie krytykuje grania w chmurze (choc wole fizyczny nosnik), ba sam korzystalem z onlive i widzialem wiele dobrego w tej usludze.

2. A mozesz mi powiedziec skad te dane? 1mln w stosunku do ilosci graczy to dalej bez szalu, ale juz 3-4 powiedzialbym ze pokazalo by ze takie rozwiazanie zdobywa popularnosc, choc wcale nie musi oznaczac ze jest rentowne.
Poziom: 39
mravg do Emkuzet dodano: 28.01.2017, 23:38
Dobrze piszesz dostęp do Twoich gier na PC. To mała różnica w stosunku do nie mam sprzętu ni gier i chce pograć.
Niemniej poczytam o rozwiązaniu o którym napisałeś bo wydaje sie byc ciekawe.

Tu nie chodzi o zrażanie, sam piszesz ze długo stream nie wyprze grania jakie znamy teraz.

Co tylko potwierdza ze jest to nisza.

Komentarze (11 opinii) Skomentuj

Reklama



Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.