6051V

PS VR Pro? Sony zaczyna nieśmiało mówić o kolejnej odsłonie sprzętu

Tagi: CES 2017 kaz hirai playstation 4 playstation 4 pro playstation vr

PS VR Pro? Sony zaczyna nieśmiało mówić o kolejnej odsłonie sprzętu

PS VR Pro? Choć brzmi to egzotyczne, nie jest niemożliwe, gdyż Sony zaczyna nieśmiało przebąkiwać o kolejnych "iteracjach sprzętu".

W trakcie CES 2017 Kaz Hirai, CEO Sony, wspomniał, że PlayStation VR miało naprawdę dobry start, aczkolwiek, jak dodał w rozmowie z serwisem DailyStar UK, platformie przydałoby się wiele ulepszeń. Spytany przykładowo o problemy z kablami, Hirai zwrócił uwagę, że:

Generalnie mówiąc, temu sprzętowi przydałoby się naprawdę wiele ulepszeń, które z pewnością miałyby sens.

Następnie dodał, że PlayStation VR to obecnie "pierwsza wersja platformy", a samo PlayStation "jest znane z tworzenia różnych odmian swego sprzętu i ewolucji". Warto wspomnieć, że ewentualne ulepszenia "z pewnością będą stworzone z myślą o cenie, gdyż konsumenci nie zaakceptowaliby potrójnej ceny lekko".

Chcesz wiedzieć, jaką grę czytelnicy PSSite wybrali za najlepszą na PlayStation VR?

Czy to oznacza, że możemy spodziewać się PS VR Pro? Być może, Hirai może również mieć na myśli kolejne wersje tego samego sprzętu, natomiast biorąc pod uwagę, że nawet PlayStation 4 dostało wersję "Pro", stworzenie PS VR Pro nie jest niemożliwe.

Źródło: http://www.dailystar.co.uk/tech/gaming/575917/PS4-PlayStation-VR-Kaz-Hirai-Sony-Virtual-Reality

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (73) Skomentuj

Poziom: 37
Sinner1187 dodano: 09.01.2017, 12:16
Kasa zgadzać się musi :)
dragonosi [195.205.37.***] dodano: 09.01.2017, 13:10
Jak będzie trzeba to się kupi wersje v2, ale tylko w przypadku zmiany rozdziałki na wyższą. Jak narazie jestem zadowolony, Pro dało kopa vr jest ostrzej, ładniej, a RE VII na vr wygląda pięknie.
kisiel [10.136.68.***.206.127.48] dodano: 09.01.2017, 13:21
Przeciez wiadome było ze pierwsza wersje kupia beta testerzy. Konsumenci byli tak potraktowani nowy produkt trzeba sprawdzić popyt.
Poziom: 21
kielbi dodano: 09.01.2017, 13:43
Czy śmiało czy nie, jaka to różnica skoro pewnie tworzą już takowe, tak samo jak kolejne upgrady dla konsoli. Mleko już się rozlało, można dalej udawać, że się tego nie dostrzega ale to jedynie okłamywanie samego siebie... PS4 Pro, pro pady, data bank, zamiana kamerki - to już bardziej komputer.
Tylko jaki to problem przy obecnej "próżności" lub dobrobycie społeczeństwa i jego umiłowania do gadżetów? jaki to problem skoro są ludzie zmieniający telefony warte 3-4 k co 1, 2 lata? TV wymieniane bo sąsiad ma SUHD, a ja tylko 4K, nie ważne, że nie ma co na nim odpalić (poza filmikami promo), ale chce mieć! Tak, dożyliśmy czasów "gadżedziarskich" gdzie każdy chce mieć, a nie używać. Nie ma sensu z tym walczyć, lepiej nie zwracać na to uwagi jeśli Cię to nie interesuje :)
Poziom: 38
Artik dodano: 09.01.2017, 13:44
"PS VR Pro? Choć brzmi to egzotyczne"
HAHAHAAAAAAAA.
Sony uczy nas by nie kupować sprzętu na premierę.
Proponuję by VR PRO wyszedł w pierwszej połowie 2017, a po prezentacji Scorpio zaraz PS4 Ultimate. :)
Poziom: 24
OkrutnyGrysik dodano: 09.01.2017, 13:54
Sony dopiero co wszystkich wyruchał na PS PRO a teraz już śliną palec i pałę na tych co kupili ps vr:)
bekazsony [31.11.129.***] dodano: 09.01.2017, 14:53
oby jak najszybciej spiracenie konsoli bylo mozliwoe tylko to moze uratowac graczy :)
Poziom: 33
lukas885 dodano: 09.01.2017, 14:55
Od samego początku mówiłem że ten cały vr to syf a sony to pazerna świnia, zmienią kolor światełek na tym hełmie na zielony i będą sprzedawać za 2000zł a funboye sony to kupią, normalnie śmiać mi się chce :D takie czasy nastały
Poziom: 32
c3urny dodano: 09.01.2017, 15:21
Dobry pomysl go kable w vr to naprawde udreka
Poziom: 30
MateoChoski dodano: 09.01.2017, 15:43
No to co ludziska. Czas na wymianę na lepsze PS VR PRO. W końcu już minęło tyle czasu dwa miesiące to jest szmat czasu i ludzie domagają się by w końcu powstała wersja 2.0 tego urządzenia. Kurde przesada troche noo...
Poziom: 32
Silvero dodano: 09.01.2017, 15:52
Pamiętajcie że cokolwiek chcecie kupić od Sony to zawsze zaczekajcie na wersję pro !!
Poziom: 12
OptiMistik dodano: 09.01.2017, 12:30
Czyli nadciaga ps vr pro XD
Nie mam pytan:)
Sorka ze odskocze troszke od tematu ale rozpisuje sobie urlop i szukam potwierdzenia daty wydania Tekken-a 7 na ps4... nie potrafie nic znalesc.
Macie moze jakies info?
chcialbym se jeden gora dwa dni wiecej weekend przedluzyc by wymasterowac porzadnie:)
Unknown [192.166.255.***] do OptiMistik dodano: 09.01.2017, 15:18
W tym miesiącu podadzą datę premiery.
Poziom: 12
OptiMistik do Unknown dodano: 09.01.2017, 15:54
To pocieszające.
Dzieki.
Fajnie by było:)
Poziom: 30
DamimavPL dodano: 09.01.2017, 12:18
Czyli decyzja aby poczekać rok była słuszna. Ale i tak zobaczę po roku jak się sprawy mają z tym całym VR os SONY.
Driver [195.140.220.***] do DamimavPL dodano: 09.01.2017, 12:30
"Czekaj tatka latka"a życie ucieka! i nigdy nie dogonisz wczorajszego dnia.......
Poziom: 12
OptiMistik do DamimavPL dodano: 09.01.2017, 12:37
Ja mam takiego ziomka ktory mial takie teksty jak ty.
Nie cisne ci czy cos.
Zapewne przemawia przez ciebie dystans powodowany doswiadczeniem i rozsadkiem.
Kolega jednak dalej siedzi na ps2 i dalej czeka az ps3 pujdzie w dol.
To juz padnych pare lat.
Poziom: 38
Dark Akira do OptiMistik dodano: 09.01.2017, 12:42
W czym problem, jeśli ma w co grać? ;) Ja to chętnie bym do czasów ps2 wrócił.. Mało błędów, gry gotowe na premierę, brak łatek, przymusu podłączenia do sieci, było pięknie...
Poziom: 12
OptiMistik do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 12:47
No ta dlatego mowie ze nie cisne.
W przypadku tego ziomka to czuc raczej weza w kieszeni.
Chcialby zeby bylo NAJTANIEJ najlepiej za darmo.
Troszke komentarz DamimavPLa mi go przypomnial.
Gry faktycznie byly takie jak napisales Akira.
To byly dobre czasy.
Niektorzy w nich utkneli :)
Poziom: 38
Dark Akira do OptiMistik dodano: 09.01.2017, 12:50
Nie no, tutaj to kolega już trochę przesadza. Takie ps3 nie jest już drogie, ba, zwykła ps4 już nie jest droga. No, ale jak ktoś chciałby za 5 dyszek to niestety utknie...
Poziom: 30
DamimavPL do Driver dodano: 09.01.2017, 13:21
Serio? Patrząc co wyprawia SONY z Move i PSV jakoś mnie nie goni teraz do tego ich VR. Ciekawe co będzie jak za rok lub dwa SONY porzuci pomysł? Już tak bywało ;-) Zresztą patrząc na to co teraz jest na VR to szkoda kasy ;-)
Poziom: 21
rozjo do DamimavPL dodano: 09.01.2017, 16:40
Zgadzam się z tobą obecnie szkoda kasy na vr.
Poziom: 12
OptiMistik dodano: 09.01.2017, 13:50
I tu sie zastanawiam czy aby sobie nie zainwestowac w Scorpio.
Zawsze chcialem porzadnie ograc serie Gears of War.
Tekken 7 tam jest i Killer Instinct ktory wyglada wybornie pod wzgledem mechaniki i oprawy audio wizualnej.
Hmm gdyby nie te pady ktore do bijatyk sie nadaja jak klawiatura do gry w fife( ta da sie bo sam gralem ale ... ALE...) to bral bym bez wachania.
Jednak 6 axis to jest to...
Ciekawe zjawisko nam funduje te nasze kochane Sony oj ciekawe... Edytowano 1 raz. Ostatnio: 09.01.2017, 13:50
Poziom: 39
Saqurado do OptiMistik dodano: 09.01.2017, 14:43
kup sobie sticka, coś jak hori mini za 2 stówy i po problemie. Jeśli stać cię na przepłaconą konsolę, na której zagrasz w to samo co na standardowej wersji, to taki ekstra pad chyba nie jest żadnym wydatkiem.
Poziom: 12
OptiMistik do Saqurado dodano: 09.01.2017, 15:08
mam Madcatza za 7stowek na ps3 i MODLE sie by dostal wsparcie na ps4 na tekkena... osobiscie wole pada ale kupilem zeby sie przekonac i ewentualnie przeskoczyc na sticka.
Poziom: 39
Saqurado do OptiMistik dodano: 09.01.2017, 17:40
Raczej dostanie. Capcom zdecydował się na taki gest to i namco chyba w tyle nie zostanie.
Też na padzie źle mi się nie gra, ale nie wiem czy byłbym w stanie np. zaliczyć wszystkie triale w sfv. Niektóre cancele są trudne. A w tekkenie zawsze miałem problem z kombinacjami typu trójkąt + x. Więc w moim przypadku dość szybko okazało się, że do bijatyk trzeba podpinać acrade sticka.
Poziom: 38
dmdepeche dodano: 09.01.2017, 18:14
Wniosek z tego nie kupuj sprzętu od sony na premierze tylko poczekaj z rok na pełnowartościowy sprzęt.
Poziom: 38
Dark Akira dodano: 09.01.2017, 12:37
Jeśli to ogłoszą, to tylko się potwierdzi teoria z wydawaniem półproduktów. Niedługo będziemy mieć sytuację, jak z telefonami, a co najgorsze to ci, którzy i tak będą siedzieć pod sklepami i czekać na premiery.. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 09.01.2017, 12:38
Poziom: 56
Musiol do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 12:39
A jak wydadzą za 3-4 lata po prostu nową generację VR to też nazwiesz to półproduktem? Ocylus takowym jest skoro wyszły ze dwie wersje? HTC Vive o którym mówi się, że też wkrótce dostaniemy nową wersję? Logiczne jest, że ta technologia się dynamicznie rozwija, więc będziemy co 3-4 lata dostawać nowe wersje hełmów VR. TO, czy ktoś będzie czekał, czy kupował co 4 lata będzie decyzją danej osoby.
Poziom: 38
Dark Akira do Musiol dodano: 09.01.2017, 12:45
Jeśli wyjdzie za te 3-4 lata to w porządku. Gorzej jeśli ta technologia będzie miała potem coraz częstsze premiery. Sam przyznaj, że z telefonami nie jest tak fajnie. Niewielkie zmiany, wysoka cena i w niedługim czasie od zakupu nowego telefonu jest on już stary. Wszystko zmierza właśnie w takim kierunku.
Solano [46.171.201.***] do Musiol dodano: 09.01.2017, 12:49
Ha ha ha :):):)
Poziom: 56
Musiol do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 12:54
Może tak z VR będzie, ale osobiście bym się tego nie spodziewał z kilku powodów. Po pierwsze - to początkująca technologia, więc firmy ostrożnie do niej podchodzą i nie chcą wystraszyć odbiorców urządzeń. Po drugie - ceny nie spadają na tyle szybko by co 1-2 lata wydawać nowe VR, koszty R&D się nie zwrócą w takim tempie. Co 4 lata - bez problemów jeśli mówimy o Sony.

Druga generacja VR jeśli się pojawi to w okolicy lub rok po premierze PS5. Bo wtedy będzie miała najwięcej sensu. Bo nawet jeśli PS VR 2.0 zaoferuje lepsze ekrany, to i tak będzie ograniczane słabością PS4.
Poziom: 19
manonfire do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 12:59
Jeżeli telefonu używasz jak telefonu (rozmowy, sms) + np. nawigacja, sprawdzenie maila to po kiego diabła zmieniać słuchawkę, skoro stara działa? Przecież nie musisz co chwila zmieniać telefonu. Jestem gadżeciarzem, ale komórki nigdy mnie nie kręciły w taki sposób, żebym śledził rozwój rynku i kupował coraz to nową, bo mocniejsza, bo ładniejsza, bo modna.
Ze sprzetem "gamingowym" jest trochę inaczej. Jeśli jakaś nowa gra "must have" będzie wymagała nowego sprzętu (piszę o konsolach, bo w kompach to standard) to w istocie mamy problem.
Poziom: 38
Dark Akira do Musiol dodano: 09.01.2017, 13:03
Zgodzę się, tylko jedyne czego bym się obawiał to naprzemienne wydawanie sprzętu w cyklu powiedzmy dwuletnim, a w między czasie coś dla "lepszych wrażeń". Nowa konsola, za dwa lata nowy vr, potem znowu konsola itd. Teoretycznie nie wygląda to źle, bo każdy z tych sprzętów byłby co 4 lata, ale jeszcze taki przejściowy sprzęt "pro" w międzyczasie mógłby powstawać. Nie mówię, że tak będzie, bo skąd mógłbym wiedzieć, ale czy nie mogło być tak być? Myślę, że w takim przypadku z tworzeniem nowego sprzętu nie byłoby problemu, bo wiele komponentów by się nie zmieniło.
Poziom: 38
Dark Akira do manonfire dodano: 09.01.2017, 13:08
Ja tam telefony zmieniam co parę lat, albo dłużej i podałem tylko przykład :). No, ale sam ten przykład pokazuje, że też da się użytkownikach w pewien sposób "wymusić" przesiadkę na nowszy sprzęt, jak przykładowo aplikacje nie wspierające starszych wersji androida. Pomyśl ile osób zmieniło telefon by móc pobiegać za pokemonami.
Poziom: 56
Musiol do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 13:18
No tak, ale tu pytanie - czy ktoś Cię będzie zmuszał do takiej pogoni za nową technologią? Wszystko rozbije się o to, czy Cię stać i czy potrafisz ułożyć sobie priorytety co warto kupić.
Poziom: 38
Dark Akira do Musiol dodano: 09.01.2017, 13:23
Oczywiście nikt nikogo nie zmusza. Zauważam tylko, że coś takiego może mieć miejsce. Czy to dobrze, czy źle, to już sobie każdy sam oceni. Ja osobiście nie uważam tego za coś pozytywnego.
Poziom: 16
Vex do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 16:31
Takie małe pytanie czy ps4 pro pro (jak zwał tak zwał) za 2-3 lata to dobre posuniecie ze strony sony czy nie?
oculus [37.47.174.***] do Musiol dodano: 09.01.2017, 17:44
Sklepowa wersja Oculusa była tylko jedna i nadal jedna jest. Te wcześniejsze to były prototypy. Odpal sobie chociaż wiki, to masz tam wszystko opisane.
Poziom: 25
czaczi87 do Dark Akira dodano: 09.01.2017, 18:21
Twój argument z telefonami jest taki sobie. Jeszcze ze 3-4 lata temu jak telefon z androidem nie był "flagowcem" to rzeczywiście był powolny i wybrakowany. Dzisiaj sytuacja zmieniła się diametralnie. Każdy telefon ze średniej (często nawet niskiej) półki działa w każdym codziennym zastosowaniu bardzo sprawnie. Oczywiście o ile nie zależy CI na graniu na tym w najnowsze produkcje. Mnie ten problem nie dotyczy, bo nie wyobrażam sobie godziwej rozgrywki na 5" calowym ekranie.

Mój Huawei P8 miał pewne problemy więc oddałem go na gwarancję. Jako, że serwis nie był w stanie usunąć usterki wymienili mi go na nowy telefon. Czuję, że zostanę z tym P8 na następne 2 lata o ile się nie potłucze. Nie widzę sensu by go wymieniać - jest żwawy, ma ładny ekran i dobry aparat.

To trochę jak z laptopami dzisiaj. Jeśli kupisz coś z i5, jakościowym ekranem 1080p i szybkim SSD to o ile nie grasz w nowe tytuły (no i go nie zniszczysz) to przez następne dobre 5 lata nie ma po co go wymieniać. Dla domowego użytkownika tylko gry mogą wymusić przesiadkę na nowszy sprzęt.
Mariola [193.17.174.***] dodano: 09.01.2017, 12:32
A Ja kupię bo lubię grać. Zresztą PS VR to nie był duży wydatek tak jak i PS4 Pro
Poziom: 23
sarinek do Mariola dodano: 09.01.2017, 16:32
Rzeczywiście ponad 2k za vr i 1,8k za pro to malutki wydatek. Twój stary jest sztygarem na grubie że mosz od niego hajs lekką ręką?
Poziom: 32
Silvero do sarinek dodano: 09.01.2017, 20:05
Jyj fater je nadsztygarym ! Nie wiedziołeś ło tym pieronie ?! A matka robi na lampowni! Edytowano 1 raz. Ostatnio: 09.01.2017, 20:06
Reigendo [79.175.201.***] dodano: 09.01.2017, 20:41
Nie no wszystko super, tylko kupować pro i konsole i vr, jest tylko jeden mały problem- nie ma w co grać.
Poziom: 38
fun dodano: 09.01.2017, 15:21
Kupić, nie kupić to jest indywidualna sprawa, ja wole wydawać kasę na zwiedzanie Świata w standardowej rzeczywistości, a sprzęt zmieniam jak mam taka potrzebę, a nie jak korporacja pierdnie. Potrzeby jednak każdy ma inne. Jak ktoś lubi pracować na korporacje to jego życie i jego kasa.
Poziom: 39
mravg do fun dodano: 09.01.2017, 20:40
Co racja to racja pozdrowienia z Dubaju :)
Poziom: 38
fun do mravg dodano: 09.01.2017, 22:03
Byłem kilka lat temu na przełomie stycznia i lutego :)
Poziom: 33
DeliQuent dodano: 09.01.2017, 12:28
mam standardową vr i pierwszego grubasa, i jak nie zahypowałem się na prosiaka, tak nie zahaypuje się na vr pro...

btw, wireless kosztuje, przynajmniej na tym poziomie, na jakim miałoby to działać, wiec stracili by główną cechę wyróżniającą, czyli niską cenę

kolejna iteracja będzie, to daje sobie rękę uciąć, ale na pewno jeszcze nie teraz, skoro nawet oculus jeszcze o kolejnym consumerze nie mówi
Poziom: 19
Scoiko do DeliQuent dodano: 09.01.2017, 21:43
To zaluj ;)
Poziom: 4
sadman do DeliQuent dodano: 10.01.2017, 01:01
początkowo też używałem vr na podstawowej wersji konsoli ale przesiadłem się na pro i różnica jest znaczna
bratMario [195.138.200.***] dodano: 10.01.2017, 10:20
Hola, nie tak szybko (!)
Najpierw trzeba/można jeszcze PS VR Slima wypuścić
Poziom: 32
porckypizgus dodano: 09.01.2017, 12:17
No to kto jest posiadaczem PS VR i to przeczytał pewnie ma osraną minę.
Poziom: 32
Frvgooo do porckypizgus dodano: 09.01.2017, 12:34
dlaczego ? kupił i na pewno świetnie się bawi. to jak ja kupiłem 2 miesiące temu najnowszy model Samsunga a wiem ze kolejny zostanie zaprezentowany w lutym marcu to też mam mieć ból tyłka ? jak by człowiek miał tylko czekać bo "zaraz " wyjdzie nowszy model to by nigdy nic nie miał.
gad [83.9.231.***] do Frvgooo dodano: 09.01.2017, 12:48
Pozamiatane, wszystko w temacie. Powyższy komentarz jest idealnie adekwatny do tej całej sytuacji.
Poziom: 16
Vex do porckypizgus dodano: 09.01.2017, 16:26
Raczej powinien się cieszyć bo pewnie dalej na to będą produkowane gry które będą tez działać na zwykłym VR...
Poziom: 38
Noobmordulec do gad dodano: 09.01.2017, 16:30
porownanie z d..y samsung, a polityka sony widać na przykładzie PS4 i pro za 3 miechy będą coś przebąkiwać o PS4 pro +;) i żeby nie było ja jeszcze lubie pograc w zaległosci z ps 3
Poziom: 32
porckypizgus do Frvgooo dodano: 09.01.2017, 16:34
Ale przy telewizorze nie ma problemu z kablami. Przy "zwykłym" VR jest ten problem. VR Pro jeśli mieć nie będzie to różnica w mobilności no i w zwijaniu ich oraz estetyce w pomieszczeniu jest znacząca.
Poziom: 32
porckypizgus do Vex dodano: 09.01.2017, 16:46
I tego Ci życzę ;)
Poziom: 16
Vex do porckypizgus dodano: 09.01.2017, 17:22
Ale czego mi życzysz? Zresztą ludzie teraz mają jakieś problem ze wszystkim.
Poziom: 21
Garry do porckypizgus dodano: 10.01.2017, 08:40
Kupiłem PSVR i nie mam problemu z tym newsem.
Biorąc pod uwagę ilość innowacji w świecie VR, takich jak np. Leap Motion, byłbym wkurzony gdyby na obecnym sprzęcie pozostali.
No chyba że sobie Leap Motion na dwustronną przylepną taśmę przykleimy ;)
https://www.youtu(...)5tVeBJg0
Poziom: 32
porckypizgus do Vex dodano: 10.01.2017, 11:59
No aby jak najwięcej dobrych tytułów (dobrych) wyszło na VR bo tak byłoby dobrze dla nas wszystkich. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 12:03
Panousz4K [217.115.65.***] dodano: 09.01.2017, 13:36
Obecna generacje VR sobie odpuscilem gdyż nie akceptuje półśrodków. Następną chętnie wyprubuje
OLGIERD [89.76.116.***] do Panousz4K dodano: 10.01.2017, 16:34
słownik wypróbuj może lepiej, głupi gimbie.
Poziom: 35
fLiPeRek21 dodano: 09.01.2017, 12:15
zal mi tych co wydali kupe kasy i maja "zwykle" vr ;)
Poziom: 32
duxdaro do fLiPeRek21 dodano: 09.01.2017, 12:52
Już nie przesadzajcie z tymi "żalami". W dzisiejszych czasach technologia tak zasuwa naprzód, że w przypadku takich gadżetów jak VR nie ma się co czepiać. Jeżeli np. w przyszłym roku wyszedłby nowy model PSVR to nie widziałbym w tym nic dziwnego, czy niepoprawnego. Zresztą rynek konsolowy jest strasznie dziwny pod tym względem. Z jednej strony oczekują co chwilę postępu, lepszej grafiki w grach itp., ale jak ktoś stara się o ten postęp, np wypuszczając urządzenia które ten postęp umożliwiają to też źle bo wyciąganie kasy itp.
Driver [195.140.220.***] do fLiPeRek21 dodano: 09.01.2017, 12:52
A mnie Ciebie jest żal bo pewnie nadal śmigasz na ZX Spectrum:(
Poziom: 39
Saqurado do fLiPeRek21 dodano: 09.01.2017, 15:00
Jeśli ktoś wymienił konsolę na pro, to może. Ale przy standardowym modelu i tak brakuje mocy na dodatkowe atrakcje. Więc lepsze gogle nic nie zmieniają.
Poziom: 26
han'szczela'pierszy do fLiPeRek21 dodano: 10.01.2017, 10:04
zal mi tych co twierdz ze to jest "kupe kasy"
Poziom: 35
fLiPeRek21 do han'szczela'pierszy dodano: 11.01.2017, 11:46
jak za zabawke na pare minut? w porownaniu do ceny samej konsoli?
Poziom: 31
(M)GS dodano: 11.01.2017, 11:37
Pytanie nie na temat. Kupiłem nową grę TOM CLANCY'S THE DIVISION GOLD EDITION z zawartością Season Pass, po wpisaniu pokazuje że kod został wykorzystany. Z kim ewentualnie się kontaktować w tej sprawie?
Poziom: 30
kaczmar456 do (M)GS dodano: 11.01.2017, 11:41
Jesteś pewny, że dobrze ten kod wpisujesz? System rozróżnia małe i wielkie litery. Jeśli jednak prawidłowo wpisałeś i kod nadal nie działa, próbuj do COKU Sony zadzwonić, oni pokierują Cię dalej.
Poziom: 31
(M)GS do kaczmar456 dodano: 12.01.2017, 10:49
Na 100% procent jestem pewny, że poprawnie go wpisywałem. Zresztą Sony potwierdziło że kod został zużyty na innym koncie.
Poziom: 29
Anonym dodano: 16.01.2017, 00:22
Wiadomo że 1 sprzęt zawsze jest pójściem w nieznane. Teraz już wiadomo co i jak więc można się zastanawiać nad następnym krokiem.

Komentarze (73 opinie) Skomentuj

Reklama



Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.