2672V

27 nowych gier ląduje w europejskiej usłudze PlayStation Now

Tagi: playstation 3 playstation 4 playstation now playstation vita ps store psn

27 nowych gier ląduje w europejskiej usłudze PlayStation Now

Europejski oddział Sony postanowił przed samymi świętami dorzucić od oferty PlayStation Now aż 27 nowych tytułów, które wcześniej nie były dostępne w usłudze.

Zanim się rzucicie do PS Store musicie wiedzieć, że usługa dostępna jest na razie wyłącznie w Wielkiej Brytanii i krajach Beneluksu.

Nowe gry w ofercie to:

  • Mafia 2
  • Farming Simulator 15
  • Castlevania: Harmony of Despair
  • Silent Hill HD Collection
  • Silent Hill Homecoming
  • Sid Meier’s Civilization Revolution
  • Sherlock Holmes: Crimes & Punishments
  • Skydive: Proximity Flight
  • Double Dragon Neon
  • Rag Doll Machinarium
  • Eufloria
  • Planets Under Attack
  • Fists of Plastic D Collection
  • Sparkle 2
  • Tour de France 2015
  • Back To Bed
  • Q*Bert Rebooted
  • Syberia
  • Syberia 2
  • Book of Unwritten Tales 2
  • Zeno Clash 2
  • Heavy Fire Afghanistan
  • Hunter’s Trophy 2 – Australia
  • Starwhal
  • Super Mega Baseball
  • The Raven: Legacy of A Master Thief
  • Hamsterball Unleashed

Źródło: https://blog.eu.playstation.com/2016/12/20/farming-simulator-15-silent-hill-hd-and-mafia-ii-headline-27-new-titles-joining-ps-now-today

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (29) Skomentuj

Poziom: 32
Jack Grunge dodano: 20.12.2016, 19:09
a czy przypadkiem nie da się z tego skorzystać u nas po utworzeniu sobie konta np. brytyjskiego?
Poziom: 56
Musiol do Jack Grunge dodano: 20.12.2016, 22:10
Oczywiście, że się da.
Poziom: 25
Fankis dodano: 21.12.2016, 10:29
Top spina 3 by dali oszolomy!Zadnego tennisa na ps4 niema. Ani tez boksu!
Poziom: 24
Urge dodano: 20.12.2016, 16:30
Kiedy to trafi do PL/NO
Poziom: 32
hubertuss03 do Urge dodano: 20.12.2016, 16:45
Dołączam się do pytania :p

Wiadomo coś czy trafi to do nas?
Eh..... [109.91.35.***] do hubertuss03 dodano: 20.12.2016, 16:47
Na razie usługa nie jest nawet dostępna w niemczech a pytasz o polskę ? ...... Nie wcześniej niż PS Now będzie dostępny w Niemczech.
Poziom: 24
Urge do hubertuss03 dodano: 20.12.2016, 16:52
Chyba bedziemy czekac do usranej....Bo chyba PL/NO jest za malym rynkiem by w to inwestowac
Poziom: 37
kristoffer1979 do hubertuss03 dodano: 20.12.2016, 16:55
Patrząc realnie...nie ma szans. Usługi abonamentowe nie cieszą się w Polsce wielkim zainteresowaniem, więc nie ma co robić sobie nadziei, przynajmniej przez kilka najbliższych lat. Jesteśmy na to po prostu za biedni.
Poziom: 18
Ortalion do kristoffer1979 dodano: 20.12.2016, 17:22
Hmm nie wiem czy nie cieszą się ? PS Plus chyba się cieszy ? Oni na razie nie mają bazy serwerowej do tego. Jest to dosyć spora inwestycja którą będą na razie chcieli przebadać na amerykanach oraz części Europy bo jest to dosyć kosztowne.

Eh... [109.91.35.***] do kristoffer1979 dodano: 20.12.2016, 17:43
Chyba sobie kpisz. Nie za biedni, tylko za skąpi, fajnie wszystko tłumaczyć brakiem kasy, ale nie tym że polacy po prostu mają problem z wydawaniem nawet małych ilości pieniędzy a fakty są takie że jeżeli chcesz mieć do czegoś dostęp to musisz zapłacić. Polacy tego nie lubią a nikt za darmo nic nie da.
Skąpi? [88.156.34.***] do Eh... dodano: 20.12.2016, 18:54
Polacy skąpi? Raczej rozsądni w wydawaniu swoich ciężko zarobionych pieniędzy. Skąpi to są na "zachodzie" - dla nich to są na prawdę drobne a i tak czają się, nawet z kupnem gier w promocjach jak pies do jeża. Poczytaj ichnie fora to sam zobaczysz.
Poziom: 39
voic3d do Urge dodano: 20.12.2016, 18:57

Urge napisał:

Chyba bedziemy czekac do usranej....Bo chyba PL/NO jest za malym rynkiem by w to inwestowac

mamy za słabą infrastrukturę sieciową by to uciągnąć
Poziom: 40
Cherubinek do voic3d dodano: 20.12.2016, 19:05
Nasz internet jest lepszy od amerykańskiego choćby dlatego, że sieć jest nowsza :-P

Prawdę mówiąc ja też bym za to nie zapłacił. Wolę kupić konsolę poprzedniej generacji, a gry są po parę złotych niż płacić jakiś abonament :-/
Poziom: 38
mravg do kristoffer1979 dodano: 20.12.2016, 19:26
tak a gracze z UK i prasa w tymze kraju ktora po beta testach stwierdzala dziala ok ale nie za ta cene tez jest za biedna?
Moze to nie my jestesmy za biedni, moze to nie mieszkancy UK sa zbyt skapi - moze po prostu ceny w tej usludze sa w subiektywnym odczuciu wielu zbyt wysokie.
Poziom: 33
Singularity do mravg dodano: 20.12.2016, 19:56
Polacy lubią sobie ponarzekać nic nowego ;)
Prawda jest taka jednak, że na ceny dowolnej cyfrowej zawartości serwowanej przez Sony narzeka się niemal na całym świecie i między innymi z tego bierze się przywiązanie graczy do pudełek.

Usługi typu PSNOW to przyszłość gameingu bez wątpienia... ale najpierw to musi być do tego dobra infrastruktura no i ceny muszą być akceptowalne..
Inna sprawa, że nirktórzy chcą takiej usługi jak PSN ma problemy z zaoferowaniem normalnej prędkości pobierania.. z czym do ludzi, że tak to zakończę Edytowano 1 raz. Ostatnio: 20.12.2016, 19:57
Poziom: 38
mravg do Singularity dodano: 20.12.2016, 20:16
No tutaj dochodzi tez model streamingowy, ktory to nie kazdemu musi pasowac, szczegolnie w aktualnych cenach.

Patrzac np na to jak dobrze gracze przyjeli (zarowno w PL jak i na swiecie) EA Access i fakt ze EA wprowadzilo podobna usluge na PC swiadczy jednak o tym ze ludzie nie maja problemu z usluga abonamentowa jesli uwazaja ze to co ona oferuje jest warte wylozonych pieniedzy.
Poziom: 37
kristoffer1979 do mravg dodano: 20.12.2016, 21:38
EA Access nie zarabia na abonamencie tylko na mikropłatnościach jakie te gry mają. I zarabiają na tym chore pieniądze. Takie prawie free2play w trochę zmutowanej formie.
Poziom: 38
mravg do kristoffer1979 dodano: 20.12.2016, 22:40
czy ty czasami czytasz co napiszesz?
Gry dostepne w EA access dostepne sa tez na PS4 - z ta roznica ze nie wchodza w sklad abonamentu.
Multiki dodatki do niech jak i mikro-transakcje kosztuja na Playstation tak jak i na XO, z ta roznica ze posiadacze EA Access nie placili za sama gre, to samo tyczy sie traksakcji w innych tytulach multi dostepnych w usludze.

To ze bezpodstawnie probojesz zaczarowac rzeczywistosc i wnowic innym ze EA Access to nie jest dobry deal to juz twoja sprawa.
Poziom: 33
Singularity do kristoffer1979 dodano: 20.12.2016, 23:58
EA ACCESS się opłaca tylko dlatego, że MS mniej lub bardziej oficjalnie zapłacił EA za to a Sony stwierdziło, że po co im to ;D
Poziom: 33
Singularity do mravg dodano: 21.12.2016, 00:03
Ależ oczywiście, że stosunek cena/jakość oferowanej zawartości jest istotna i jak coś się opłaca to właśnie jak eaaccess ma wielu użytkowników... niestety Sony bez bata w postaci mocnej konkurencji traktuje graczy jak dojne krowy.

Inna sprawa, że PSNOW w samym USA ma obecnie bardzo dobrą cenę: 9,99$ (msc)/99.99$/rok i o ile ktoś nie ma już zgromadzonej kolekcji staroci to jest to całkiem dobry sposób na ogrywanie klasyków.
Poziom: 37
kristoffer1979 do Singularity dodano: 21.12.2016, 00:32
Ani Sony ani Microsoft nie są w stanie tyle zapłacić żeby access zarabiał na samym abonamencie. Szkoda że kolega wyżej tego ie zrozumiał. Coraz nowsze gry trafiają do usługi i jest ich coraz więcej, a abonament cenę trzyma bardzo niską. Część graczy zamiast zapłacić kilkadziesiąt czy kilkaset $ za te gry woli poczekać aż będą w usłudze, gdzie ograją je za dolarów kilka. EA zarabia na dodatkach do tych gier. Część graczy zakupi dlc, przepustki, rozszerzenia i w inny sposób "dopłaci" do gier w access. Zresztą samo EA przyznało, że na dodatkowych płatnościach zarabiają kilkakrotnie więcej jak na podstawowej cenie za grę. Gdzieś była tabelka, że na każde 60$ wydane na grę, mają dodatkowo ok 120$ za inne płatności. Tyle gracze są w stanie dopłacać do każdej gry. Wiadomo że nie każdy, ale wszystko się bilansuje. Porównywanie do tego PSNow jest zupełnie absurdalne. Sony nie ma szans na dodatkowe płatności poza abonamentem. Poza tym ea access to tylko inny program dystrybucji gier. Nie trzeba do tego nowej i ogromnej infrastruktury, osobnej w każdym kraju, jak w przypadku Now. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 21.12.2016, 00:35
Poziom: 38
mravg do Singularity dodano: 21.12.2016, 08:55
ale sprawdziles podzial gier?
Bo nie wszystkie wchodza w sklad abonamentu, czesc jest tylko jako plac za okreslona ilosc dni.
Co niestety jest minusem.

co do EA Access - Sony odrzucilo propozycje, tyle przynajmniej wiemy oficjalnie - ja wiem ze jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase, ale nie bede tutaj spekulowal, bo wnioski ktore wysnules sa dyskusyjne.
Poziom: 38
mravg do kristoffer1979 dodano: 21.12.2016, 09:01
OK zgoda nie ma co porownywac do PS Now.

Co do samego EA Access to ty nie rozumiesz - tak ludzie czekaja na te gry, ba ci ktorzy wczesniej nie mieli abonamentu moga za 80pln/rok miec dostep do ponad 30gier, ograc tylko te co ich interesuja i przestac placic.
I tak zgodze sie ze tutaj stosuje sie psychologiczne podejscie - dostales cos za grosze jestes bardziej sklonny placic za dodaki.

Z tym ze zauwaz ze takie Battlefieldy, Battlefronty - na konsolach sony ludzie kupuja (czy to w pelnej czy w promocyjnej cenie) i tez kupuja dodatki.

Tak wiec z czysto finansowego punktu widzenia gracza EA Access jest bardzo dobra usluga. Nikt ciebie nie zmusza do kupowania dodatkow a grac mozesz.
Marian [87.101.65.***.145.221.61] do Ortalion dodano: 21.12.2016, 10:41
Cieszy się, bo kto chce grać online musi opłacić ten haracz.
Poziom: 33
Singularity do mravg dodano: 21.12.2016, 21:14
Przyznam, że aż tak się teraz nie wczytywałem w szczegóły, nie mniej jednak sądzę, że nadal PS Now może być opłacalne, o ile ktoś nie ma kolekcji gier ze starszej generacji. Kwestia dodatkowej płatności za wybrane tytuły to racja, psuje obraz całości.. nie mniej 100$/rok za spory wachlarz gier to nadal niezła opcja... szczególnie, że można sobie zapłacić np. 2-3 msc w ciśgu roku, gdy gramy więcej a potem przestać płacić lub zapłacić raz 100$, ograć co chcieliśmy i nie płacić dalej... za wygodę się płaci a trudno odmówić PS Now wygody - bez trzymania osobnych sprzętów, bez szukania gier, w zasadzie bez ruszania się z fotela gracza można mieć sporą kolekcję starych gier.

Co do EAACCESS... raczej nie wierzę, by pazerne EA nagle samo z siebie postanowiło ufundować gry na jednej konsoli i, być może nie w 100%, ale w sporej części to zasługa Microsoftu i jego, co tu ukrywać, prawie nieograniczonego budżetu.
Poziom: 38
mravg do Singularity dodano: 21.12.2016, 22:20
Powiem tak swietej pamieci onlive mial bardzo podobna taktyke - gier w szczycie bylo kolko 150 a cena to 9,99$ za miesiac. Gry ktore byly oddzielnie z czasem trafialy do puli gier w ramach abo.
Niestety nie dali rady. Mimo praktycznie duzo mniejszych kosztow grania (wystarczyl paroletni lapek albo komp - ja w 2011r uzywalem lapka z 2006r i dzialalo to swietnie). Wiec koszty jedynie samej gry bez sprzetu itd.
Niemniej nie przekonalo to graczy.

Jak wiesz jestem zwolennikiem pudelek, cyfraki tylko po taniosci, ciesze sie ze na konsolach jest jeszcze drugi obieg.

Co do EA A. ja wiem ze korpa sa postrzegane jako pazerne (i czesto slusznie) ale czasami warto budowa wizerunku jako firmy przyaznej konsumentom jest wazniejsza nizli maksymalizowanie zysku.
Zauwaz tez ze jest EA origin dla PC tez w miare tani tez wrucaja gry - tutaj raczej nie maja umowy z MS (ktory promuje UWP), wiec musi to byc dla nich oplacalne nawet jesli tylko wizerunkowo.
Poziom: 33
Singularity do mravg dodano: 22.12.2016, 20:13
tak, tylko onlive nie miał gier konsolowych a tylko pc-towe co ograniczało sens tego - stare gry na pc można nadal spiracić bez jakiegoś wysiłku lub kupić za grosze w promocjach steam etc. Nie dziwne więc, że mało kto tego potrzebował
Poziom: 38
mravg do Singularity dodano: 22.12.2016, 20:46
Kolego strzeliles jak kurą w płot.

OnLive mial nowe gry na PC - co wiecej w promocjach wypozyczenie "poki nasza usluga dziala" bywalo tanie, Duke Forever 3 miechy po premierze byl po 5$.
I teraz moj lapek z 2006 roku by nawet tych gier nie odpalil, wiec tutaj myk polegal na tym ze majac slaby sprzet pograsz w gry bez upgrade sprzetu.
Wiec to nie jest tak ze OnLive mial tylko stare gry.
Amnezja, Just Cause 2, Mafia 2 czy Duke Nukem Forever to gry z 2010 i 2011 roku ktore to pare miesiecy po premierze trafialy do uslugi.

PS Now, bedzie sie otwieral juz chyba bylo ogloszenie ze bedzie mozliwosc korzystania z niego na PC.
Wysokie koszty ktore ponioso Sony kupujac GaiKai + patenty po upadlym Onlive, wysokie koszty utrzymania, ograniczenie do paru krajow - no to moim zdaniem nie wrozy dobrze dla tej uslugi i jej rentownosci.
Poziom: 33
Singularity do mravg dodano: 22.12.2016, 23:41
z tymi starymi grami to fakt, mój błąd - przed stare powinna być kropka i nowe zdanie ale cóż xD

Tak, PS now ma być dostępne obok PS czy TV też na pc co jest dobrym krokiem raczej. Co do krajów.... fakt, słabo to wygląda, ale z czasem pewnie będzie lepiej :D

Komentarze (29 opinii) Skomentuj

Reklama



Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.