1247V

Czym przyjdzie nam operować w Prey? Moce i uzbrojenie

Encyklopedia: Prey   Tagi: arkane studios austin playstation 4 prey

Czym przyjdzie nam operować w Prey? Moce i uzbrojenie

Mieliśmy już materiał szczegółowo opisujący zagrożenia, z jakimi przyjdzie nam zmierzyć się w Prey (PS4). Nadszedł czas na dowiedzenie się czegoś o środkach zaradczych, czyli mocach i uzbrojeniu.

Prey (PS4) to nie jest tylko shooter, tylko cała biblioteka mocy pochodzących nie z tego świata. Jakby nie patrzeć, stację Talos I opanowali obcy przybysze. Arkane Studios w kwestii projektowania mocy zna się na rzeczy, wystarczy spojrzeć na Dishonored II. Przyjrzyjmy się jednak, czego będziemy używali w samym Prey (PS4).

Przede wszystkim warto na początku wspomnieć, że obcy mają swoje unikalne zdolności, które będziemy od nich przejmować za pośrednictwem analizy ich genów. Same moce natomiast ulepszymy dzięki narzędziu o nazwie „Neuromod”, które zmieni nasz umysł na tyle, aby potrafił wykorzystać tajemnicze możliwości.

Warto też wspomnieć, że moce, choć potężne i posiadające odpowiednie pauzy pomiędzy kolejnymi użyciami, to mają jedną olbrzymią wadę. Nadużywanie ich ściągnie potężną istotę, która niczym Nemezis będzie na nas polowała. I jak mówią sami deweloperzy, zdecydowanie nie chcemy się z nią spotkać oko w oko. Pamiętacie Obcego z Obcy: Izolacja? Jeśli tak, to wiecie, że w najlepszym wypadku możemy liczyć na to, że odgonimy potwora.

Moce

  • Lift Field – tej mocy nauczymy się od Poltergeista. Pozwoli nam telekinezą podnosić przedmioty, wrogów i nie tylko. Przykładowo dzięki tej mocy dostaniemy się do zablokowanych obszarów.
  • Kinetic Blast – nie wymaga wielu wyjaśnień. Trzeba tylko dodać, że kinetyczny pocisk wpływa mocno na środowisko, pozwalając także pozbywać się z drogi różnych zagrożeń.
  • Leverage – coś podobnego do Lift Field, ale tym razem przyjdzie nam podnieść NAPRAWDĘ CIĘŻKIE przedmioty. Wielkie pojazdy, głazy? Żaden problem.
  • Mimic – marzyliście o tym, aby zmienić się kiedyś w długopis i przeturlać się pod drzwiami? A może chcielibyście stać się krzesłem, licząc na to, że ścigający Was Nemezis nie zdecyduje się na Was usiąść?
  • Mindjack – przejmowanie kontroli nad umysłem naszych przyjaciół. Przypominamy – wszyscy są w pełni świadomi umysłowej kontroli!
  • Psychoshock – moc ofensywna wyłączająca inne psioniczne moce.
  • Remote Manipulation – coś bardziej precyzyjnego niż brutalne podnoszenie głazów. Ta moc zapewni nam zdolność manipulacji obiektami na dystans.
  • Superthermal – zdolność podobna do Kinetic Blast. Tym razem jednak działa jak bomba z opóźnionym zapłonem, dobra do zastawiania zasadzek.

Broń

  • Disruptor Stun Gun – paralizator na krótki dystans. Przyda nam się, jeśli nie chcemy zabić naszego celu.
  • GLOO Cannon – broń strzelająca strumieniem czegoś, co przypomina klej. Nie tylko możemy w ten sposób przykleić wroga do ziemi, ale też naprawić rurę, z której ulatnia się gaz. Możemy też zbudować sobie drabinę, po której się wespniemy, gdzie tylko chcemy.
  • Recycler Charge – granaty tworzące miniaturową czarną dziurę, która wciąga wszystko do swego wnętrza. Co ciekawe, służy do pozyskiwania elementów do rzemiosła.

Warto wspomnieć, że to nie są ani wszystkie moce, ani cała broń, ale przynajmniej na razie tyle zdecydowali się ujawnić deweloperzy.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/12/16/the-powers-in-prey-are-out-of-this-world.aspx

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (7) Skomentuj

Poziom: 18
IC dodano: 19.12.2016, 15:02
Uzbrojenie. Nigdy bronie. Proszę...
Poziom: 36
Rikeran do IC dodano: 19.12.2016, 15:10
Usunąłem swój komentarz, bo masz rację. Przynajmniej częściowo, bo wolno napisać "bronie", ale nie zawsze się powinno.

Edit: Dyskusja poniżej "broń czy bronie"

http://sjp.p(...)nie.html

Edytowano 2 razy. Ostatnio: 19.12.2016, 15:18
Poziom: 18
IC do Rikeran dodano: 19.12.2016, 15:26
Broń nie ma liczby mnogiej. Niestety autorzy książek potrafią wymyślać różne twory, jak chociażby wpierw , który jest wstrętną mutacją najpierw szerzącą się nawet w książkach uznawanych za literaturę piękną (Diuna).
Poziom: 36
Rikeran do IC dodano: 19.12.2016, 15:31
Wybacz, ale niestety się z Tobą nie zgodzę. Zerknij w link, który wrzuciłem. Znajdziesz w nim przykłady liczby mnogiej od słowa "broń". I to przykłady z ostatnich kilkuset lat.

"Niech znają bronie jeszcze nie zepsute,/ Niechaj litości, zwyciężeni, proszą” (Ignacy Krasicki, Monachomachia)

„Dawno już wieści głuche biegały o wojnie,/ O Francuzach, Dąbrowskim, o Napoleonie./ Miałyżby wojnę wróżyć ci jeźdźcy? te bronie?” (Adam Mickiewicz, Pan Tadeusz)

Sam profesor Bańko zaś potwierdza, że nie ma rzeczownika, od którego nie ma liczby mnogiej. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 19.12.2016, 15:34
Poziom: 18
IC do Rikeran dodano: 19.12.2016, 15:52
Spoko, pisz jak chcesz. Nie będę się więcej czepiał.
Poziom: 44
kain dodano: 20.12.2016, 06:43
Wszystko spoko tylko żeby historia była dobra i będzie git
Poziom: 25
DanteTDH dodano: 20.12.2016, 08:53
Za kilka dni proponuję wydawcy dać newsa o tym, jak gra się kończy oraz koniecznie czterogodzinny gejplej. Nie rozumiem wypuszczania tego rodzaju informacji przed premierą gry-gdzie radość odkrywania tego wszystkiego samemu?? Rozumiem, że gracze potrzebują informacji, zanim grę kupią, a wydawcy zależy na dobrej sprzedaży, ale bez przesady...

Reklama



Zobacz grę w Bazie gier

Prey

Prey
  • Świat: 2017
  • Europa: 2017
  • Polska: 2017
  • Gatunek:
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: nie
  • Obraz 3D: nie

Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.