6889V

Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!

Encyklopedia: Wiedźmin 3: Dziki Gon   Tagi: cd projekt red playstation 4 wideo wiedźmin 3: dziki gon

Aktualizacja 1.08 naprawdę zwiększyła wydajność w Wiedźmin 3: Dziki Gon!

Ciężko się dziwić, że po kolejnych łatkach narastało zwątpienie w to, czy CD Projekt RED jest w stanie rzeczywiście polepszyć wydajność Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4) na PlayStation 4. Serwis DigitalFoundry przeprowadził jednak gruntowną analizę, z której wynika, że... udało się. Mamy też test porównawczy Xbox One vs PlayStation 4.

Po pewnym czasie notka "zwiększenie wydajności" w kolejnych aktualizacjach Wiedźmin 3: Dziki Gon (PS4) wywoływała raczej uśmiech politowania, bo ta często nawet... pogarszała się, jak było to w wypadku łatki 1.07.

W wypadku jednak wersji 1.08 naprawdę możemy mówić o poprawie. Przejażdżka konno przez powiedzmy rynek nie powoduje już spadku wydajności do 25 klatek na sekundę.

Nie znaczy to oczywiście, że wszystko działa idealnie. Niestety gra wciąż cierpi na syndrom spadku wydajności w bardziej zatłoczonych miejscach, a specjaliści raczej podchodzą pesymistycznie do całego zagadnienia, sugerując, że niestety, ale rewolucji nie ma sensu oczekiwać. Podobnie jak 30 klatek na sekundę w każdym możliwym miejscu. PlayStation 4 nie radzi sobie tutaj najlepiej. Biorąc pod uwagę, że gra potrafi działać wydajniej na sprzęcie konkurencji, być może pchanie się w 1080p na PS4 nie było najlepszym pomysłem.

Test #1

Test Xbox One vs PlayStation 4

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-the-witcher-108-improves-console-performance

Podoba ci się tekst? Podziel się nim!

Komentarze (88) Skomentuj

Poziom: 41
Bochen™ dodano: 12.08.2015, 14:59
Obniżyć do 900p i jazda ...
Poziom: 30
adick007 dodano: 12.08.2015, 15:49
roak [85.232.233.***] dodano: 12.08.2015, 16:35
Kolejnosc nieistotna? na poczatku gry masz zdradzony glowny watek fabularny ksiazki - to ze Ciri jest corka cesarza nilfgaardu :D w ksiazce dowiadujesz sie o tym dopiero pod sam koniec.
roak [85.232.233.***] do roak dodano: 12.08.2015, 16:36
oj... odpowiedz miala byc dla "Nick z radom" ktory sie podniecal ksiazkami.
Poziom: 15
Wasyl ITR dodano: 12.08.2015, 17:25
No no,zaraz dwa lata od premiery ps4 i w 60 kl/s to im tylko remastery wychodzą.
Poziom: 31
PapaKiller dodano: 12.08.2015, 17:48
Rozumiem, że wnioski po obejrzeniu tych filmików są takie:
1. Jest odrobinę lepiej niż w 1.07 ale i tak gorzej niż w 1.05...
2. XO nadal ma zdecydowanie lepszy framerate niż PS4...
To czym tu się chwalić jeśli chodzi o PS4 i 1.08 ?
haj [46.112.237.***] dodano: 12.08.2015, 15:16
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 19
NeQs54 do haj dodano: 12.08.2015, 15:29
na xone masz 900p prawie w kazdej grze...
Poziom: 23
pbr557 do NeQs54 dodano: 12.08.2015, 15:37
900p nie jest plamą na honorze, a jeśli jest to przemyślane i płynne zachowanie gry to nie ma co się czepiać. Widocznie tak musi być.
Poziom: 25
OGRY1978 do pbr557 dodano: 12.08.2015, 16:07

pbr557 napisał:

900p nie jest plamą na honorze, a jeśli jest to przemyślane i płynne zachowanie gry to nie ma co się czepiać. Widocznie tak musi być.
kup tv 65 cali czy większy to zobaczysz różnicę 900p/1080p. Producenci prześcigają się w tworzeniu coraz większych ekranów więc 1080p to powinien być standard... Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.08.2015, 16:08
Poziom: 23
pbr557 do OGRY1978 dodano: 12.08.2015, 16:33
Ludzi nie stać żeby wydać dodatkowe 18 zł na ulubiony abonament 3-miesięczny PS+ a ty wyjeżdżasz z telewizorem 65" ;)
Poziom: 25
OGRY1978 do pbr557 dodano: 12.08.2015, 16:43

pbr557 napisał:

Ludzi nie stać żeby wydać dodatkowe 18 zł na ulubiony abonament 3-miesięczny PS+ a ty wyjeżdżasz z telewizorem 65" ;)
Zapomniałeś że Polska to nie cały świat!
Poziom: 26
Fox46 do pbr557 dodano: 12.08.2015, 16:49
Do tego dopalanie gry która obsługuję 900/1080p na TV 4K... bardzo mądre posunięcie.
Poziom: 32
mravg do OGRY1978 dodano: 12.08.2015, 17:03
powinien powinnien
Ale co zrobisz jak zarowno MS jak i Sony wypuscilo w miare tanie sprzety tnac na mocy?

Serio ta generacja jest dla mnie rozczarowaniem - czy oczekiwania zeby gry smigaly w natywnej rozdzielczosci najpowszechniejszych TV na rynku w 30fpsach sa az tak wygorowane?

Poziom: 25
OGRY1978 do mravg dodano: 12.08.2015, 17:05

mravg napisał:

powinien powinnien
Ale co zrobisz jak zarowno MS jak i Sony wypuscilo w miare tanie sprzety tnac na mocy?

Serio ta generacja jest dla mnie rozczarowaniem - czy oczekiwania zeby gry smigaly w natywnej rozdzielczosci najpowszechniejszych TV na rynku w 30fpsach sa az tak wygorowane?

w pełni się zgadzam!
Poziom: 30
ju_ras do mravg dodano: 12.08.2015, 18:00
Mądrze prawisz!
Poziom: 21
Tobol dodano: 12.08.2015, 15:57
Nie rozumiem tej nagłej fali miłości do 900p. Czy ktoś z was widział jak to wygląda? Gry, które mają przeskalowaną rozdzielczość wyglądają paskudnie. Prawie każdy TV ma teraz 1080p i takie też musi być źródło aby obraz był ostry. Zmniejszcie sobie rozdzielczość na komputerze o 10% i zobaczcie jak to paskudnie wygląda, a szczególnie tekst. Jeśli gra wyrabia się w 95% czasu w ponad 30 klatkach to dlaczego mamy ją zmienić tak aby przez 100% czasu była wyraźnie brzydsza?
Poza tym skoro już gra ma być brzydsza to dlaczego zmniejszać rozdzielczość, a nie np. poziom detali cieni czy innego ustawienia graficznego, który nie będzie niósł za sobą takiego pogorszenia odbioru gry?
Martin [83.24.223.***] do Tobol dodano: 12.08.2015, 16:20
Popieram 100%. (900p na dużych tv wygląda bardzo źle a różnica między 1080p w odbiorze jest kolosalna).
Pogromca_mitów [89.79.84.***] do Tobol dodano: 12.08.2015, 16:22
Bzdura , nie porównuj kompa i jego czcionek do konsoli bo pewnie ci chodzi o Xboxa . Mam obie konsole i gry wyglądają świetnie a taki Sunset dopiero w recenzji przeczytałem że jest w 900p , o !

Daliście sobie ładnie wcisnać tą bajeczké o 1080p fanboje Sony , w poprzedniej generacji różnica rozdzielczości na niekorzyść ps3 była o wiele większa i jakoś się z tym żyło , żal mi was naprawdę .... C... z tym że nie ma gier , że plus drożeje , że pady się rozlatują a konsola chodzi jak odkurzacz a gry notorycznie klatkują ... PS4 jest najmocniejsze !!!! 1080p forever !!!!
Poziom: 21
Tobol do Pogromca_mitów dodano: 12.08.2015, 18:00
Gry w 900p są dla mnie dużą wadą Xboxa choć sama konsola nie jest zła. Chodzi mi o przykład gier na PS Vita, gdzie mało która gra 3D chodzi w natywnej rozdzielczości i np. taki Assasin's Creed Liberation wygląda paskudnie. Jeszcze gorszy efekt był w GTA IV na PS3, gdzie najpierw gra w bodaj 640p była upscalowana do 720p przez konsolę, a następnie do 1080p przez telewizor. efekt był taki, że mogłem niezależnie od tego czy grałem w okularach czy bez nich obraz był tak samo rozmazany :-)

Część ludzi ma na pewno inne preferencje ale z pewnością też duża część ludzi zgodzi się ze mną, że natywna rozdzielczość jest ważniejsza niż dużo innych efektów.

Jeśli ktoś nie widzi różnicy to najprawdopodobniej wynika to ze złego ustawienia telewizora - dużo modeli ma domyślnie włączony overscan i obraz nie jest w natywnej rozdzielczości. Najlepiej włączyć tryb gry albo tryb PC, który poza wyświetlaniem obrazu w natywnej rozdzielczości zmniejszy input laga.
Poziom: 25
OGRY1978 do Pogromca_mitów dodano: 12.08.2015, 18:12

Pogromca_mitów napisał:

Bzdura , nie porównuj kompa i jego czcionek do konsoli bo pewnie ci chodzi o Xboxa . Mam obie konsole i gry wyglądają świetnie a taki Sunset dopiero w recenzji przeczytałem że jest w 900p , o !

Daliście sobie ładnie wcisnać tą bajeczké o 1080p fanboje Sony , w poprzedniej generacji różnica rozdzielczości na niekorzyść ps3 była o wiele większa i jakoś się z tym żyło , żal mi was naprawdę .... C... z tym że nie ma gier , że plus drożeje , że pady się rozlatują a konsola chodzi jak odkurzacz a gry notorycznie klatkują ... PS4 jest najmocniejsze !!!! 1080p forever !!!!
ewidentnie masz za mały ekran w domu Hehe Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.08.2015, 18:13
Tom [50.158.102.***] dodano: 12.08.2015, 18:20
Ta, jakos MGSV potrafi byc w 60 klatkach i 1080 na PS4. Nie radzi sobie....niestety ale Redzi slabiutko programuja na konsole.
Poziom: 21
sndwwa dodano: 12.08.2015, 20:24
http://www.dualshockers.com/2014/02/23/1080p-vs-900p-vs-720p-screenshot-comparison-can-you-tell-the-difference/

co do tematu to smutek mnie ogarnia jak widze 20fps , mam wrażenie że nie chodzi tutaj o moc konsoli tylko Engine gry szczeże mówiąc jeżeli miało by byc na 4 stałe 30fps to mogł bym przeboleć 900p
Poziom: 13
Misiek dodano: 12.08.2015, 20:42
Ku%$#@ !!! A może ktoś mnie łaskawie oświeci gdzie jest naprawa bugów nie do wybaczenia z questami:
:najgroźniejszy potwór na skellige" i ztymi cholernymi statuetkami z Triss...
Poziom: 26
Fox46 dodano: 12.08.2015, 15:10
Komentarz ukryty [Pokaż]
random [178.217.33.***] do Fox46 dodano: 12.08.2015, 15:28
Niech zastosuja dynamiczna rozdzielczosc , bodajze tak jak w killzon sf w multi, i bedzie git , jedyne co mi brakuje to stale 30 , pozatym gra jest zejebista, po przejsciu gry lubie sobie podziwiac kunszt artystyczny (zachod ,czy wschod , niebo , roslinnosc wyglada przewyje.anie),ale framerate daje o sobie znac,co najbardziej mnie rozlozylo to zakonczenie ,milem najlepsze zakonczenie ,malo co sie bym poplakal raz z wzruszenia , a nastepnie ze szczescia -she's still alive:)
Nick [109.77.54.***] do random dodano: 12.08.2015, 16:11
Zakończenie głównej fabuły EPICKIE.A po skończeniu gry wziąłem się za książki.Gorąco polecam każdemu kto lubi czytać.Kolejność moim zdaniem nieistotna.Oba światy niesamowicie się uzupełniają.Po obejrzeniu Drużyny Pierścienia też nie mogłem doczekać się kolejnych części Władcy Pierścieni i przeczytałem wszystko począwszy od Hobbita.Nie żałowałem.Film nadal był wspaniały. Wiedźmin jest pierwszą grą która nakłoniła mnie do przeczytania książki.PS.Nawet granie w gwinta jest ciekawsze kiedy znam historię każdej z przedstawionych na karcie postaci:))
Poziom: 26
Fox46 do random dodano: 12.08.2015, 16:21
Ale widać developerom nawet takich rozwiązań się nie chce wprowadzać.
Zresztą sami przyznali że obniżanie z 1080p i 900p nie wchodzi w grę.
Więc raczej Wiedźmin 3 będzie się borykał przez dłuższy czas, jak nie długi czas z brakiem 30 stałych klatek.
Poziom: 44
chrobi do Fox46 dodano: 12.08.2015, 16:38
Grałeś w ogólę w tę grę? Założę się, że nie. Żadnemu multiplatformowemu sandbox'owi na PS4 jeszcze się nie udało utrzymać stałych 30 klatek, więc czemu tego oczekujesz od najpiękniejszego RPG jaki kiedykolwiek powstał na konsolach? Gra ma czasami spadki to fakt, ale że jest ich niewiele i nie uwierzę, jak ktoś mi powie, że przez to tytuł staje się niegrywalny, albo strasznie to przeszkadza, to nie rozumiem tego wielkiego oburzenia. Gra ma zbyt wiele plusów, by płakać nad tym, że od czasu do czasu animacja chrupnie. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.08.2015, 16:39
Poziom: 49
Assassyn22 do Fox46 dodano: 12.08.2015, 17:56
ić stond
Poziom: 26
kubekubek do chrobi dodano: 12.08.2015, 20:50
Chyba trochę przesadziłeś bo zarówno Batman trzyma taki poziom jak i GTA czy Far Cry 4. Dying Light też nie ma problemu w tej kwestii. Oczywiście że czasami chrupnie coś o klatkę czy 2 ale tego się nie czuje. Co nie zmienia faktu że poprzedni patch trochę poprawił i trochę popsuł. Ten jest tym czy powinna być wersja 1.07. Jeśli poprawią jeszcze bagna by frame rate był taki jak na Xbox One to nic mi więcej do szczęścia nie trzeba. Wiem że to tylko jedna lokacja ale to moja ulubiona - ta muzyka, ta atmosfera - coś pięknego. Tak wyobrażałem sobie typowo Wiedźmińskie lokacje gdy czytałem książki. Co nie zmienia faktu że ten patch naprawdę poprawił ogólną wydajność.
Poziom: 15
Śmiały dodano: 12.08.2015, 21:03
Wszystko ładnie i pięknie ale przez ten patch nie mogę dokończyć zlecenia bo się wilkołak po ubiciu trzepie na wszystkie strony i nie zalicza zadania nie wspominając już o tym że gra muli jak się biega w niektórych miejscach w Vellen.
Poziom: 28
Raven1209 dodano: 12.08.2015, 21:06
Szczerze mówiąc i tak ilość klatek często stoi na żenująco niskim poziomie. Ale i tak to jedna z najlepszych gier a dropy nie są tu akurat strasznie uciążliwe.
random [178.217.33.***] dodano: 13.08.2015, 00:16
Hej czy ktos z Was ma moze inny dysk niz standardowy , chodz mi wsczegolnosci o HDD 7200 obr., zadne tam Ssd hybrydy itp. Slyszalem ze pomaga np. przy doczytywaniu tekstur np. w Wiedzminie, moze ktos potwierdzic , bo mam zamiar kupic 7200 obr , ale czy cos pomoze ? Oprocz wiekszego ciepla,sa jakies plusy , czy zostac na 5400?
Johny5 [79.187.223.***] dodano: 13.08.2015, 01:48
Ciekawe kiedy fanboje zrozumieją że przede wszystkim liczy się płynność rozgrywki, a dopiero potem liczba pikseli. Kto ma tv poniżej 46', ten niech nie wygaduje bzdur o "kolosalnych różnicach", a odsunie tyłek dalej, zanim oślepnie na dobre od wlepiania nosa w piksele.

Niestety, ale wasza święta krowa Redzi zwyczajnie spartolili i trudno się temu dziwić, skoro to ich pierwsza gra na sprzęt Sony.

Od ameb umysłowych można tu czasem dostać raka.
Poziom: 44
chrobi dodano: 12.08.2015, 15:46
Piszcie, piszcie, że chcecie 900p na PS4, napewno cały CDP właśnie siedzi pod tym wątkiem, śledzi każdy komentarz i notuje xD Tak na serio, gdyby było 900p i nawet te stałe 30 klatek na sekundę, to byłby płacz, że skoro tak dobrze działa, to 1080p dałoby radę i dlaczego nie ma, przecież to taka mocna konsola. Ci co grali powinni być zadowoleni, Ci co nie odpalili Wieśka zauważyłem, że najgłośniej szczekają, co nie ma żadnego sensu. Taki ból tyłka, czy co? Nie rozumiem. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.08.2015, 15:47
Poziom: 21
firol do chrobi dodano: 13.08.2015, 10:20
Zgadzam się z tobą ja Wieśka przeszedłem dwa razy i jestem bardzo z niego zadowolony :)
Poziom: 18
OkrutnyGrysik dodano: 13.08.2015, 10:45
ja tam nie mam czasu liczyć klatek bo po prostu gram
geralt [178.42.170.***] dodano: 13.08.2015, 11:07
Czy po najnowszej aktualizacji możecie ukończyć misję "Najgroźniejszy Potwór na Skelliege"??
Poziom: 31
PapaKiller do geralt dodano: 13.08.2015, 11:26
nie, przynajmniej u mnie nie
geralt [178.42.170.***] do PapaKiller dodano: 13.08.2015, 12:05
Dzięki za info :)
Poziom: 19
Blade dodano: 13.08.2015, 12:45
A ja mam na razie problem z głowy - zagram w Wieśka może pod koniec roku, może później. Po wszystkich poprawkach i patchach, na luziku, bez gorączki ;-)
Poziom: 25
Rotebay dodano: 12.08.2015, 15:09
No i to jest właśnie nowa generacja... jak widać gra nadal potrafi spaść do 20 klatek/s. Szczerze mówiąc to grało mi się przyjemniej na PC u znajomego gdzie były najniższe detale, ale jednak gra utrzymywała te stałe 40 klatek na sekundę. Z tego też powodu chyba nigdy więcej nie zdecyduje się na zakup konsoli, no.. chyba że dodadzą ustawienia graficzne albo nowa generacja będzie dorównywała dzisiejszym PC.
Poziom: 40
Kck1ola do Rotebay dodano: 12.08.2015, 15:26
Fps,grafika,detale-zmień sprzęt na lepszy i nie płacz każdy rozgarnięty wie że konsola raczej mało kiedy dorówna pc więc nie masz tu zbytnio czego szukać,żegnam.
Poziom: 25
Rotebay do Kck1ola dodano: 12.08.2015, 15:39
Czyli uważasz, że jak gra ma problemy z utrzymaniem tych 30 fps to tak ma być bo przecież to jest konsola, tak ? Konsole kupiłem właśnie dlatego żeby nie martwić się o detale i o to czy gra mi pójdzie, ale przecież coś jest chyba nie tak skoro nie można nawet płynnie pograć.
Poziom: 40
Kck1ola do Rotebay dodano: 12.08.2015, 19:56
Czyli ja jestem jakiś inny albo nie zwracam na to uwagi albo tego nie doświadczyłem,nie wiem ile masz lat ale czy grając w cokolwiek 20 lat temu zwracałeś uwagę na coś takiego nie bo to niemożliwe,gdyby nie internet pewnie większość nie wiedziała by co to za dziwo fps.
Spadki bardzo przeszkadzają mi w PC po prostu grając online wypadam z toru a przy W3 dotkneło mnie tylko brak możliwości zebrania kart do gwinta.
Poziom: 25
Rotebay do Kck1ola dodano: 12.08.2015, 23:24
Oczywiście, że 20 lat temu nie zwracało się na to uwagi, tylko że te gry nie miały takiej ilości animacji jak dzisiaj, a cały gameplay czasami ograniczał się do wciskania 3 guzików na krzyż. Jednak w dzisiejszych czasach stałe 30 klatek na sekunde wydaje się być czymś normalnym, a przynajmniej powinno...
Poziom: 40
Kck1ola do Rotebay dodano: 13.08.2015, 15:48
Powiem ci tak znając sytuację i parcie na wypuszczenie gry nie wiem czy komuś się uda do końca generacji a z następną może być gorzej-programiści powinni się uczyć dużo wcześniej,brak wiedzy=efekt.
macik4aka [193.106.100.***] dodano: 12.08.2015, 19:14
Przestańcie k***a mać w końcu narzekać, ja pi***ę jak wy mnie w***cie. Ciągle tylko jęki, stęki i pi***enie głupot. Ja jakoś ukończyłem Wiedźmina, bawiłem się prześwietnie, framerate spada czasami, nie zawsze - raczej nawet uwagi się na to nie zwraca, bo przez większość zabawy gra chodzi płynnie. Większość w ogóle w tą grę nie grała nawet a cały czas jęczycie ( na dowolnym poziomie trudności grę ukończyło o dziwo niecałe 18 % graczy - co mnie po prostu bawi, to samo na innych platformach... ). K***a dajcie spokój już, bo jak czytam niektóre komentarze, to rzygać mi już się chce. Gra w wersji na PS4 jest znakomita i potwierdzają to wszystkie recenzje, a tu przyjdzie taki jeden z drugim i... "powinno być 60 fps" "a może obniżą do 900p" "ale te konsole słabe" Ludzie... Jeśli kupiliście konsolę nie świadomie, nie wiedzieliście po co kupujecie, to ja odsprzedajcie i skończcie te płacze, ja liczyłem na 30 fps, a nie 60, i tak liczyłem na nieco bardziej gorszą grafikę względem PC, a tu miła niespodzianka. PS4 to kawał dobrej zabawy, PS zawsze było gwarantem dobrej zabawy i PS4 jak na razie mnie nie zawodzi, a wy kupcie sobie nie wiem tablety, albo pecety, wszystko jedno - skoro ponad 80 % graczy i tak nie jest w stanie ukończyć gry, normalnie siara i obciach, ale co tam, gra, lepiej pojęczeć....
Poziom: 44
RSG76 do macik4aka dodano: 12.08.2015, 19:35
Szok ... Ty tak na prawdę ???
Poziom: 19
Kemez_PL do macik4aka dodano: 13.08.2015, 18:20
Popieram w stu procentach. Wiele znajomych ukończyło bez problemu wieśka, ba nawet platynę zrobili i wszyscy byli zadowoleni z gry. Ja się nie zawiodłem, dziękuje i pozdrawiam.
Mjmartini [94.197.120.***] dodano: 13.08.2015, 18:55
Hehhe 30 klatek i spadki do dwudziestu paru. A ja sie zloszcze, ze mi na pc spada ponizej 90.
Poziom: 20
Michał Kamil Terebus dodano: 13.08.2015, 20:15
Ta generacja to jawna kpina. 3, 4 lata i trzeba bedzie kupic PS5 lub XBOX TWO/720.
hrwt [88.156.128.***] dodano: 12.08.2015, 15:36
Komentarz ukryty [Pokaż]
Tubi [78.88.158.***] do hrwt dodano: 12.08.2015, 16:34
Porownujesz male wyludnione miasto w nocy do ogromnego zywego swiata z wiedzmina? Chyba sobie jaja robisz...
Zetbe [89.74.127.***] do Tubi dodano: 12.08.2015, 16:40
20 fpsow jest w opustoszalym lesie....
romek [83.26.246.***] do Zetbe dodano: 12.08.2015, 18:10
MAM nadzieje ze wiesz ile zasobow pozera renderowanie roslinnosci
hheje [88.156.129.***] do Tubi dodano: 12.08.2015, 18:38
puknij ty się w łeb .
Tubi [78.88.158.***] do hheje dodano: 12.08.2015, 19:44
Nie slucham polecen dzieciarni co nie ma nic konkretnego do powiedzenia w temacie sorry :)
Poziom: 29
dizero do dodano: 13.08.2015, 10:30
że to jest John to się kapnąłem, ale czemu atom?
Poziom: 52
Musiol do dizero dodano: 13.08.2015, 10:35
Jedno z jego miliona zbanowanych kont.

Na przyszłość mógłbym prosić o zgłaszanie komentarzy tego gościa?
Poziom: 32
Merde do Musiol dodano: 13.08.2015, 20:48

Musiol napisał:

Na przyszłość mógłbym prosić o zgłaszanie komentarzy tego gościa?

Tak a propos: może by tak rozszerzyć funkcjonalność przycisku "zgłoś", bo to co jest teraz to śmiech na sali? Co to za zgłaszanie, skoro nie da się nawet wpisać powodu zgłoszenia?
Poziom: 52
Musiol do Merde dodano: 13.08.2015, 21:02
Ma to sens. Zapiszę to w pomysłach jeśli kiedyś na PS Site będzie miało pojawić się coś nowego.
Poziom: 32
Damianuss1 dodano: 12.08.2015, 17:03
Gdzieś mam te rozdzielczości. Od samego początku na PS4 gra mi się świetnie i błędów żadnych nie uświadczyłem większych. Po najnowszej aktualizacji zaczęło się coś dziwnego dziać z przeciwnikami. Kiedy zioną ducha czy to od miecza czy magii to zamiast paść na ziemię zatrzymują się w locie i np lewitują nad ziemią. Ktoś coś podobnego zauważył?
Poziom: 15
Setinn do Damianuss1 dodano: 17.08.2015, 09:52
Mam tak samo. Naprawią przy kolejnej łatce.
crew [159.205.65.***] dodano: 17.08.2015, 12:46
mam nadzieje ze jak wyjdzie ps5 to nie znajdzie sie taki gracz ktory bedzie krzyczal ze chce grac w rozdzialce 4 k, tylko 60 kl na 1080 p
Poziom: 35
budyll dodano: 12.08.2015, 15:09
A ja Wiedźmina 3 ograłem na PC w stałych 60.
NB [46.45.93.***] do budyll dodano: 12.08.2015, 17:15
JA też szkoda tej gry na PS4 odpalać i psuć sobie zabawę, a minusy dostałeś od fanboyów i wyznawców jedynego bezdyskusyjnego pudełka do grania jakim jest PS4 :)
Nowy slogan powinien brzmieć
Nowa generacja - gwarantuje Ci rozrywkę w FULLHD przy stałych 20 klatkach na sekundę :DDDDD

Kolejny raz powiem PS4 tylko dla EXÓW reszta PC
Poziom: 11
Death do budyll dodano: 12.08.2015, 17:22
Nie rozumiem za co te minusy. Głupotą byłoby grać na ps4, jeżeli posiada się Pc, który pociągnie grę przy 60 fps. Zawsze lepiej mieć wybór, ale fanboje tego nie rozumieją.
hojrak [89.77.142.***] do Death dodano: 12.08.2015, 19:07
No ok, ale co nas obchodzi to że grał sobie na PC, skoro strona jest o konsoli.
Poziom: 40
Kck1ola do budyll dodano: 12.08.2015, 20:00
Za co te minusy?
Soadek [176.0.38.***] do hojrak dodano: 12.08.2015, 20:58

hojrak napisał:

No ok, ale co nas obchodzi to że grał sobie na PC, skoro strona jest o konsoli.
Miał prawo to napisać więc napisał. Wolność słowa.
Poziom: 11
Death do hojrak dodano: 13.08.2015, 00:17
Wiem, że większość nie interesuje, kto na czym gra. Ale dla niektórych ps jest tylko jedną z platform na których grają i nie można uniknąć takich komentarzy, jak również porównań do innych wersji gry.
ripek [82.6.186.***] do NB dodano: 13.08.2015, 00:30
dokładnie potwierdzam jak grac w multi to tylko na PC lepszy wyglad i płynnosc a exy wiadomo po to jest konsola a nie do multiplatformowych gierek
Poziom: 32
Merde do Kck1ola dodano: 13.08.2015, 08:23

Kck1ola napisał:

Za co te minusy?

Za to, że w jego poście ciąg znaków "PC" nie występuje w połączeniu z jakimś niewybrednym epitetem. Jak on śmiał!? :-)
Poziom: 35
budyll do Kck1ola dodano: 17.08.2015, 12:22

Kck1ola napisał:

Za co te minusy?


Żebym to ja wiedział :/. Co złego w tym, że ograłem na PC z lepszą płynnością jeżeli miałem takową możliwość? PS4 sprzedałem jakiś czas temu, bo nie było w co na niej grać, a indyki "symulatory chodzenia" czy coś pokroju "OlliOlli" mnie jakoś nie przyciągają jak na razie do trzymania tej czarnej skrzyneczki.

Poza tym póki jej ponownie nie kupię (planuję zrobić to na premierę Uncharted 4) to ogrywam gry multi-platformowe na PC. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 17.08.2015, 12:25
Poziom: 40
Kck1ola do budyll dodano: 17.08.2015, 12:58
Aktualizacja coś popsuła-wczoraj grałem na najwyższym poziomie trudności w celu zdobycia pożywienia zabiłem kilka indyków zebrałem co nie co udałem się do gospody i po wyjściu użyłem wiedźmińskich zmysłów w miejscu z indykami pokazało że wszystko po indykach jest do zebrania ale nie dało się tego zrobić,Geralt nie porusza się tak płynnie jak dawniej a co dalej zobaczę po kilku dniach gry ale i tak dalej uważam że nigdy nie poprawią wszystkiego-zawsze zrobią coś kosztem czegoś.
Poziom: 40
Kck1ola do budyll dodano: 17.08.2015, 13:03
Każdy gra na czym lubi i jest wygodniej,więc w czym problem?
Wiem pewnie niektórzy na dźwięk PC dostają ataku szału,tylko dlaczego?
Poziom: 35
budyll do Kck1ola dodano: 17.08.2015, 14:48

Kck1ola napisał:

Każdy gra na czym lubi i jest wygodniej,więc w czym problem?
Wiem pewnie niektórzy na dźwięk PC dostają ataku szału,tylko dlaczego?


Ja myślę, że to poniekąd tak jak z tym rudym co to go "nie przefarbujesz", znaczy granie na PC to zło i koniec :/.

Sprzedałem swoje PS4 kilka miesięcy przed premierą Wiedźmina 3 bo tylko zbierała kurz z powodu braku interesujących mnie gier na nią, a jak już pisałem pierdyliard wydawanych na nią popierdółek wartych telefonów z androidem mnie niestety nie interesuje.

W związku z tym ogrywam obecnie gry multi-platformowe na PC i nie narzekam bo w większości działają o wiele płynniej i nie doświadczam żadnych "chrupnięć", no, poza Arkham Knight, którego to wersja PC jest bardzo mało grywalna z powodu totalnego olania tej wersji przez Warner Bros.

Ma do niego wyjść ogromna aktualizacja we wrześniu poprawiająca problemy z płynnością itd. na PC, no ale zobaczę co im z tego wyjdzie bo na razie działa tak strasznie, że nie byłem w stanie jej ukończyć :P.
Poziom: 28
Batman dodano: 12.08.2015, 19:40
W dużo ładniejszym arkham knightcie jakos sie da 30fps bez NAJMNIEJSZYCH spadkow utrzymac. Wina CDPR.
Poziom: 40
Kck1ola do Batman dodano: 12.08.2015, 20:06
Nie grałem ale czy nie ma na to wpływu wielkość lokacji oraz ilość bardzo rozbudowanych zadań?
Tak szczerze to za wiele nie wiem na ten temat a może mam rację sporo gier z otwartym światem ma ten problem.
Poziom: 21
tyr do Batman dodano: 19.08.2015, 03:41
tutaj sie nie da gier porownac Batman wyglada slabo i jest duzo mniejszy oraz jest mniej szczegółów.... no po porostu duzo mniejsza gra ze slabszym silnikiem graficznym :D
Poziom: 38
MonoAudioStereo dodano: 12.08.2015, 15:15
Gdyby konsumenci nie byli takimi idiotami i liczyła się dla nich dobra rozgrywka zamiast cyferki, to dostalibyście na PS4 900p przy stabilnym 30 fps. A tak to trzeba się użerać ze spadkami do 20 fps. Szczerze, jakbym miał wybierać na której konsoli zagrać, to wybrałbym Xbox One.
Poziom: 23
pbr557 do MonoAudioStereo dodano: 12.08.2015, 15:23
Gracze chcieli 1080p, gracze dostali 1080p. Nie ważne że konsola nie wyrabia, ważne, że jest.
MeVV [87.199.5.***] do pbr557 dodano: 12.08.2015, 16:43
Raczej nie wyrabia CD Red i ich silnik. Widac, że nie radzą sobie z trzema platformami, przerasta ich. W przyszłym roku wyjdzie taki Horiozn, który bedzie chodził w stałych 30fps, a przy tym będzie ładniejszych od W3 i równie duży. GG pokaże jak piszę się gry na PS4.
Poziom: 38
MonoAudioStereo do MeVV dodano: 12.08.2015, 17:46
Problem jest taki, że ekskluziwy zawsze działają lepiej niż gry multiplatformowe. Co do W3 i wersji PC to nie mogę narzekać - gra chodzi zdecydowanie lepiej niż się spodziewałem. Posiadam podzespoły adekwatne do tego co się znajduje w PS4 i gram w Wiedźmina na średnich detalach w 900p i stałych 30 fps. Dodatkowo obraz mam jeszcze wyostrzony przez co gra wygląda jak 1080p, lecz chodzi lepiej niż Full HD. Tak samo powinni zrobić na PS4...
ripek [82.6.186.***] do MeVV dodano: 13.08.2015, 00:28
Eee tam na PC proglemu nie ma gra smiga w stałych 60 klatkach na ultra i to w 2k, co prawda komp porzadny ale to tylko potwierdza ze redzi nie spiep.... silnika tylko sprzet nie wyrabia...
aaa [81.190.149.***] do ripek dodano: 22.09.2015, 18:06
lol
To Twoim zdaniem PCtowa wersja nowego batmana też była dobra, bo w koncu na triple sli 980 szło uzyskać 60 fps na ultra? :) a co do reszty sprzet nie wyrabiał?

Wiesiek nie jest najlepiej zoptymaliozowaną grą.

Komentarze (88 opinii) Skomentuj

Reklama

Zobacz grę w Bazie gier

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon
  • Świat: 19.05.2015
  • Europa: 19.05.2015
  • Polska: 19.05.2015
  • Gatunek: RPG, Otwarty Świat
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: nie
  • Obraz 3D: nie
  • Producent: CD Projekt RED
  • Wydawca: cdp.pl
  • Polski dystrybutor: cdp.pl
  • Pełna
Dodaj własną recenzję Oceń grę w Bazie gier

Reklama

Miesięcznik PSX Extreme

zamknij [x]
Informujemy, że strona www.pssite.com korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. W każdym czasie możesz określić w swojej przeglądarce warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.